Shoplog: Mijn bestelling op www.buyincoins.com

IMG_20140117_125603
Je komt thuis van school, waar je net je laatste tentamen hebt gemaakt, waar een pakketje op je ligt te wachten. Ik werd hier zooooo ontzettend blij van. Op die momenten baal ik er altijd van dat het zo goed ingepakt zit, want ik zou het liefste heel het papier wat er omheen zat gelijk eraf scheuren. Benieuwd naar wat ik heb gekocht op www.buyincoins.com? Lees dan mee!

Ik ontdekte deze site via Youtube. Zag dat een meisje het Naked basics palette had besteld voor een heel klein prijsje. Toen ik ging snuffelen was ik super enthousiast. Ze hebben echt heel erg veel leuke dingen voor een hele kleine prijs. Ik was dan ook bang dat het er echt niet uit zou zien, niet goed ingepakt zou zijn of wat dan ook, maar nee! Het zat juist supergoed in gepakt. Er zit heel veel bubbeltjes plastic omheen en alles is nog heel.

IMG_20140117_130242
Jullie hebbe allemaal wel eens gehoord van de EOS lipbalsem denk ik? Dat zijn van die leuke balletjes waar dan een lipbalsem in zit. Ik heb er altijd al een gewild, maar ben nog nooit in de verleiding gekomen er een te bestellen. Toen ik deze zag moest ik hem dan ook echt meenemen.

IMG_20140117_130256
Zo hier zie je de binnenkant. Het is super handig want je kan hem gewoon aanbrengen op je lippen, ik bedoel te zeggen dat je het niet via je vingers hoeft te doen. De lipbalsem ruikt lekker zoet naar snoepjes en hij voelt erg fijn aan op mijn lippen. Ik denk dat dit een erg goed alternatief is voor de echte. Misschien bestel ik de echte wel eens om een battle te doen. Ze kosten 1 dollar 66 per stuk.

IMG_20140117_130136
Dan bestelde ik deze kwast. Het zou een neppe variant moeten zijn van de M.A.C. 217. Een erg beroemde kwast. Ik ben heel benieuwd naar deze kwast en ga hem uitgebreid testen. Hij voelt in elk geval al super zacht aan! Deze kwast kost 1 dollar 19.

IMG_20140117_130117
En het Naked 1 palette! Wat ben ik hier blij om. Ik heb het echte Naked 2 palette en ik wil ook de echte 3, maar voor 1 zou ik nooit meer €45 gaan betalen, omdat dat voor mijn gevoel dan niet genoeg toevoegd als je 2 ook al hebt. Voor de prijs die ik er nu voor betaalde daarentegen wilde ik hem super graag hebben. Hij kost nu 7 dollar 42.

IMG_20140117_130334
Ik kan niet wachten tot ik aan de slag kan met dit palette. Er zitten zoveel mooie kleuren in. Ik heb hem voor jullie vergeleken met het echte palette om te kijken of het de moeite is om hem te bestellen:

image

image
Zoals jullie kunnen zien is het uiterlijk echt exact hetzelfde, maar er zijn wel een aantal kleuren die net een tikje anders zijn. Toch vind ik het een super mooi palette en is het echt de moeite waard voor deze kleine prijs. Ik gok zo dat er binnenkort wel een look komt met dit palette.

IMG_20140117_125731

Dit was mijn bestelling. Ik ga zeer binnenkort een nieuwe bestelling plaatsen. Wat de levering betreft, er stond op de site dat het tussen de 2 en 4 weken kon duren. Maar bij mij was het zelfs wat minder dan 2 weken, dus ik ben erg tevreden! Ze hebben er een klant bij haha.
Waren jullie al bekend met deze site?

Liefs, Esther

4 gedachtes over “Shoplog: Mijn bestelling op www.buyincoins.com

Geef een reactie

