Budgettip: oog make-up remover HEMA

image

Eens in de tijd vind je van die producten die én goedkoop én super fijn zijn. Nee! Niet alles wat goed is moet ook duur zijn. Benieuwd naar de budgettip van deze keer?

image

Het gaat natuurlijk allemaal om dit product. Alle meiden die mascara dragen weten dat het niet altijd even makkelijk is om de mascara van je ogen te krijgen. Daarom ging ik op zoek naar een product die mijn oogschaduw én eyeliner én mascara er allemaal af haalt zonder al te veel moeite. Ik heb iets gevonden.

image

Hoe werkt het? Ik pak twee watjes, voor elk oog eentje. Ik doe wat remover op het watje (mag best wel veel zijn) en leg hem op mijn oog. Dan duw ik hem zachtjes 10 seconde een beetje tegen mijn oog aan en daarna wrijf ik in ronde bewegingen met het watje over mijn oog. Als ik het watje dan van mijn oog haal hou ik dit over. Ik droeg toen alles: oogschaduwbasis, creme oogschaduw, oogschaduw, eyeliner en mascara. Deze remover verwijdert ALLES. Als je hem maar goed genoeg in laat trekken en daarna goed wat rondjes wrijft.

image

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de ingrediënten, je kan ze op deze foto zien. Er zitten een aantal ingrediënten in die niet altijd even prettig zijn om mee te werken, maar ik heb hier zelf geen last van. Mijn oog voelt niet trekkerig aan, het is gewoon schoon.
Deze remover is niet voor waterproof make-up, want dat gebruik ik niet. Ik weet wel dat ze ook een variant hebben die wél voor waterproof make-up is.

Dit product is verkrijgbaar bij de HEMA en je betaald er €1,80 voor. Ik doe niet heel lang met zo’n flesje, dit is ook al mijn derde, maar in verhouding blijft het goedkoop!

Liefs, Esther

Geef een reactie

