Make-up storage van het moment

IMG_20140113_102514
Het opbergen van mijn make-up vind ik zo moeilijk. Ik wil het allemaal bij de hand hebben en het mag er niet te rommelig uit zien. Ik heb vorige week heel mijn make-up uitgezocht (lees: dingen verplaats van de kant die ik wel gebruik naar de kant die ik niet gebruik en andersom). Vandaag laat ik jullie de kant die ik wel gebruik zien. Ik denk dat er zeer binnenkort een Helmer kastje komt te staan, dus ik vond het wel leuk om dit toch nog even te laten zien.

IMG_20140116_170857
Het leukste deel van mijn stash zijn mijn lipsticks. Lipsticks kunnen zelf ontzettend mooi zijn, maar de hulzen zelf al helemaal. Ik vind het dan ook jammer dat ik ze zo in een bakje heb liggen. Ik wil dan ook zeer binnenkort zo’n lipstick opbergbakje gaan bestellen op E-bay, dan staan ze toch netjes en kan ik ze wel bewonderen wanneer ik wil.

IMG_20140116_171056
Dan heb ik dit bakje een hele tijd geleden gekocht bij de Xenos. Toen ik dit bakje kocht pastte heel mijn stash er nog in. OEPS! Nu past hij er bij lange na niet meer in, maar het blijft een handig bakje.

IMG_20140116_171104
In de bovenste lade heb ik mijn paletten liggen die ik veel gebruik. Mijn meest geliefde paletten zijn het Naked 2 en mijn zelf samengestelde Inglot palette. Het paletje van Catrice is erg handig om bij de hand te hebben, als ik even snel een look wil maken. Dan ligt er ook nog een eyeliner van Catrice. De zwarte met goude glitters. Erg mooie eyeliner die ik weer meer wil gaan gebruiken, dus vandaar dat hij in dit laatje ligt.

IMG_20140116_171121
In mijn middelste lade heb ik producten liggen die ik dagelijks gebruik. Ik zet deze lade gewoon voor me neer als ik me op ga maken en dan heb ik genoeg. Je ziet de poeder van Essence waar ik echt dol op ben. Ik heb hem al heel lang, gebruik hem elke dag en heb nog steeds geen pan geraakt! Frustrerend. Dan zie je een bronzer van Catrice en één van Rimmel. Ik gebruik ze allebei elke dag. Die van Rimmel gebruik ik om te bronzen en die van Catrice meer om te shapen. Hier zie je nog een eyeliner van Catrice, maar dan de zwarte variant die ik wél elke dag gebruik. Dan nog een M.A.C. oogschaduw dat eigenlijk een miskoop was, alleen ik ben hem gaan gebruiken voor mijn wenkbrauwen en daarvoor werkt hij prima. En verder liggen er twee highlighters, die van M.A.C. gebruik ik dagelijks, maar zoals jullie in mijn bought it forgot it artikel hebben gezien wil ik die van de Etos meer gaan gebruiken en daarom heb ik die hierbij gelegd.

IMG_20140116_171133
Mono oogschaduws, ik gebruik ze niet heel veel. Daarom heb ik een apart laatje gemaakt met de mono oogschaduws die meer aandact verdienen. Het werkt wel, ik probeer mezelf aan te wennen om eerst in dit laatje te kijken en elke dag pak ik er dan toch wel weer iets uit. Mono oogschaduws kunnen zo mooi zijn, maar een palette werkt natuurlijk veel handiger omdat alle kleuren daar al bij elkaar zitten (en vaak ook bij elkaar passen).

IMG_20140116_170905
En dan een bakje met oogpotloden. Ik heb een tijd gehad dat ik ze in alle kleuren, vormen en maten wilde, maar ik gebruik ze eigenlijk nooit. Eerst gebruikte ik de zwarte en bruine nog regelmatig, maar nu ook nooit meer. Blame on me. Eyeliner is gewoon 10x mooier. Ik moet zeggen dat ik de gekleurde oogpotloden in de zomer wel vaker pak, dus ik wil ze niet weg gooien. Dat vind ik zonde. Het oogpotlood die ik wel ooit gebruik is de witte van Catrice op de waterlijn, al hoewel de inner highlighter pen die toch wel heeft vervangen.

IMG_20140116_170925
De mok met mijn meest gebruikte kwasten. Ik hoop hier zeer binnenkort Real Techniques kwasten aan toe te kunnen voegen.

IMG_20140116_170938
Dan heb ik nog twee potjes met producten. Ze passen ook wel in een potje, maar dan zitten ze zo krap. Dus ik heb er gewoon twee gepakt. In de rechtse zie je mijn meest gebruikte mascara’s van het moment. Twee van Max Factor en de Rocket mascara van Maybelline. Er zit ook nog een mascara in van NYC die kost maar €1,50 en die koop ik telkens opnieuw zodat ik die kan gebruiken als mijn ogen ntstoken zijn.
In het linker potje zit mijn oogschaduwbasis, concealer, inner highlighter pen en mijn wenkbrauwgel van de HEMA.

IMG_20140116_171006
Dan heb ik dit bakje, die ik er erg leuk uit vind zien. In de linkerkant zitten een aantal crème oogschaduws die ik veel gebruik en nog twee highlighters, van Catrice en Essence. In het middelste stukje liggen mijn beautiful and gorgeous blushes. Blush vind ik echt zo’n product waarje van kan gaan kwijlen. Er zitten er 3 in van M.A.C., 2 van HEMA, een van the bodyshop en nog van Essence en Catrice en Wet ’n Wild. Rechts staan mijn favoriete foundatins en wat lippenbalsems. Rechtsonder staat mijn vaseline potje, mijn eight hour cream en mijn geliefde beautyblender.

Dit is hoe ik mijn make-up op het moment opgeborgen heb. Ik hoop echt dat ik snel die dingen kan bestellen via E-bay en dat ik zeer binnenkort een Helmer kastje aan kan schaffen. Dit is alleen nog niet alles, want ik heb nog twee bakken met make-up die ik (bijna) nooit gebruik.
Hoe hebben jullie je make-up opgeborgen?

Liefs, Esther

5 gedachtes over “Make-up storage van het moment

Geef een reactie

