KIKO nieuws en reviews

IMG_20140121_160507
Hii mede-beautylovers! Kennen jullie het geweldige merk KIKO al? Dan vinden jullie dit vast heel tof nieuws: KIKO verzendt nu ook naar Nederland. Kiko is een heel fijn merk en is ook nog eens goedkoop. Even in vergelijking, ik schat het merk een stukje duurder dan Catrice, maar goedkoper dan de andere drugstore merken. Je betaalt wel flinke verzendkosten, maar daar krijg je ook wat voor terug. Dus voor de make-up liefhebbers: www.kikocosmetics.eu is the place to be!

Ik zelf ga voorlopig nog even niet bestellen op deze site, omdat ik weet dat ik in februari naar Lille ga en daar zit een Kiko. Maar omdat het nu wel kan, dacht ik: ik laat mijn producten van KIKO toch even zien want dat is echt de moeite waard.

IMG_20140121_160547
Links: 317, Rechts: 287
IMG_20140121_160820
Allereerst heb ik twee nagellakjes van KIKO. Roze is echt de nagellakkleur die ik het meeste draag. Ik wilde een mooie oudroze kleur en een juist wat fellere knalkleur. Dat is zeker gelukt. De lakjes lakken erg fijn en drogen erg snel op. Ik hoef niet een half uur voorzichtig te zijn, waar ik heel blij mee ben, want wat heb ik daar een hekel aan zeg. Daar moeten ze echt ooit iets op bedenken. Ik vind dat de lakjes niet echt heel goed blijven zitten. Ik denk zo’n 2 dagen en als je al eerder doucht dan heb je een probleem, want dan bladdert de nagellak helemaal af.
Er zijn nu heel veel nagellakjes in de aanbieding, maar oorspronkelijk kosten ze €4,90.

IMG_20140121_160748
Links: 152, Rechts: 102

IMG_20140121_160804
Bij de oogschaduws besloot ik eens niet zo’n voor de hand liggende kleuren te kiezen. Ik ga altijd voor bruintinten, maar ik denk dat ik op den duur elke bruintint die er bestaat wel in mijn stash heb. Daarom probeer ik steeds vaker aparte kleurtjes te kopen. Ik heb een paarse oogschaduw gekocht, want paarse oogschaduw is mooi. Paars maakt alles mooier. Ik hou echt van paars op mijn ogen. Zowel opvallend, als lekker subtiel, maar ik draag het graag. De andere kleur is voor mij wat minder gebruikelijk. Het is een soort van goud, maar dan toch weer een beetje richting het geel/oranje. Ik vind deze kleur heel moeilijk te gebruiken in een ooglook, alleen die uitdaging vind ik toch wel weer leuk. Ik ga deze oogschaduw volgende maand bij mijn bought it forgot it artikel plaatsen, want dan voel ik me toch meer verplicht er wat mee te gaan doen. Dus die gaan jullie zeker terug zien.

IMG_20140121_160934
Op de achterkant van de oogschaduw staat: Highly pigmented eye shadow. Ik denk dat we het daar allemaal over eens zijn, maar hier scoort KIKO. Deze oogschaduws zijn niet zomaar gepigmenteerd, maar echt BAM in tha face gepigmenteerd. Echt pluspuntjes KIKO! Ik ga als ik in Lille ben zeker meerdere mooie kleuren aanschaffen. De oogschaduws zijn ook fijn in gebruik en laten zich makkelijk blenden. Ook deze oogschaduws kosten €4,90. Echt een klein prijsje voor zo’n mooie oogschaduws.

IMG_20140121_160419
Ik kan jullie echt allemaal aanraden om een bestelling te plaatsen bij KIKO. Het zijn gewoon hele leuke en fijne producten voor een mooi prijsje.
Waren jullie al bekend met KIKO? Hebben jullie nog producten die je mij aan kan raden?
Liefs, Esther

4 gedachtes over “KIKO nieuws en reviews

Geef een reactie

