25 vragen Tag

tag
Het is alweer een tijdje geleden dat er een Tag online kwam en mijn vriendinnetje zei vandaag: Doe weer eens een tag. Ik kwam deze tag tegen met 25 random vragen. Niet zo zeer per se beauty, maar zodat jullie wel weer wat meer over mij te weten komen. Als jullie zelf nog leuke tags weten die ik zou kunnen doen zijn deze altijd welkom! Lees mee!


Hoe laat stond je vanmorgen op? Ik had vandaag eerste uur vrij op school dus ik kon lekker blijven liggen tot 8 uur.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? Ik kom net uit de douche haha!

met sim

Heb je huisdieren? Nee, wij hebben altijd een hondje gehad. Helaas hebben we die een aantal jaar geleden in moeten laten slapen. Op de foto hierboven zie je mij met Simba (zo heette ze) jaren geleden op de camping haha!

Hoeveel broers/zussen heb je? Ik heb een zusje die bijna 18 wordt.

Noem drie dingen die dicht bij je liggen. Nu? Op dit moment? Mijn telefoon, mijn fleecedeken en mijn glas met water.

Hoe is het weer op dit moment? Brrr koud! De winter laat zich ineens zien vandaag. Ik weet niet hoe koud het is, maar ik denk rond het vriespunt.

Waar doe je boodschappen? Ik doe soms een klein boodschapje voor mama en dan ga ik meestal naar de Jumbo.

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen? Nee, ik ben echt een slaper. Leg mij neer en ik slaap. Maakt me verder ook echt niet uit in wat voor situatie. Al is er een hele hoop herrie, ik slaap! Ik slaap ook heel vast, mama kon vroeger onder mijn wieg door stofzuigen en ik sliep lekker door. Zzz..

Rijd je auto? Nog niet! Ik moet dinsdag op voor mijn rijbewijs.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Dat is een goede.. Denk dat ik het zo even niet meer weet.

wildchild
Wat is de laatste film die je hebt gezien? Wild child, echt zo’n feel good film. Ik kan deze film keer op keer kijken. Vorige week was hij op televisie.

Ben je weleens in een ander land geweest? Ik ben vroeger een keer naar Spanje en Griekenland op vakantie geweest, verder Duitsland, België en Frankrijk. Dat was het al haha.

Wat staat er in je laatste sms’je? Sms, wat is dat? Haha nee, ik sms bijna nooit meer. Een vriendin smst wel eens ooit en daar kreeg ik gisteren dit van: “Ga je na dit uur even mee naar de mediatheek?” Gewoon omdat we even iets moesten vragen.

Wat is je ringtone? Ik zou het heel eerlijk gezegd niet weten. Ik bel nooit en word over het algemeen ook niet heel vaak gebeld. Ik heb gewoon de standaard ringtone die al ingesteld stond op mijn Huawei.

Heb je een vaste computer of een laptop? Ik had een laptop, maar die is kapot. Nu werk ik altijd op de vaste computer. Volgend jaar voor mijn opleiding heb ik weer een laptop nodig, dus dan heb ik er gelukkig weer eentje.

Vertel iets over je planning vandaag? Mijn planning vandaag was echt heerlijk. Lekker vroeg uit van school, daarna lunchen met een vriendinnetje. Toen heb ik thuis heel veel foto’s gemaakt voor artikelen en daarna nog even naar een vriendinnetje geweest die haar beauty pakketje van www.buyincoins.com binnen had gekregen! Moest natuurlijk meteen even neuzen.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag? Twintig! Dan zit ik voor eens en voor altijd in de -tig tot ik 100 word!

Verf je je haar? Ja, ik verf mijn haren al jaren blonder dan ze eigenlijk zijn. Ik vind dit zelf erg mooi en goed bij me passen, maar zit er erg aan te denken om ze donkerder (lees: bruin) te verven.

blauw oog
Welke kleur ogen heb je? Blauw!

Draag je bril/contactlenzen? Ik draag lenzen en ik kan echt niet meer zonder. Ik ben begonnen met -0,75 en -0,50 en ik heb nu al -1,75 en -1,50. Ik ga ze binnenkort weer even laten testen, want ik heb het idee dat het weer is verslechterd.

Hou je van sushi? Bepaalde sushi’s vind ik heel erg lekker. Vooral de sushi met zalm vind ik erg lekker. Ik vind de sushi met tamago (ei) ook jummie en bepaalde met zeewier ook wel. Al moet ik aan die smaak altijd erg wennen.

Wat is de perfecte pizza? Wij maken bijna nooit zelf pizza’s. Ik eet altijd pizza tonijn en omdat ik dat ondertussen al zoveel heb gegeten pak ik nu ook wel eens funghi (champignon) pizza.

Wat is lekkerder, hamburger of cheeseburger? Een hamburger. Gekke vraag zo ineens er tussendoor.

Heb je weleens een nacht doorgehaald? Ja wel meerdere. Toen we nog gingen kamperen met een groepje was het de eerste nacht altijd doorhalen. De nachten erna waren we zo moe en gaven we er toch maar aan toe.

Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola? Tussen Pepsi en Coca cola niet denk ik, maar tussen gewone cola en cola light wel.

Dit waren de vragen alweer! Zitten wel leuke vragen tussen haha, dus jullie hebben me weer een beetje beter leren kennen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs, Esther

Geef een reactie

