Besteld bij The body shop

the body shop
Soms ga je voor een ding op een webshop kijken en zie je uiteindelijk een hele hoop leuke dingen. Als je er dan achteraf achter komt dat er nóg meer korting vanaf gaat, besluit je de knoop door te hakken. Ik ben blij. Ik ben heel blij. Ik heb een product besteld die ik echt al heel lang wilde, een back-up en verder twee hele fijne producten. Benieuwd? Lees mee!

moringa bodybutter
Waarvoor ik ging kijken? De moringa bodybutter. Ik had een keer iets gekocht en ik kreeg er een sample van deze bodybutter bij en ik vind hem zó lekker. Hij ruikt zo lekker en hij trekt wel snel in. Als er iets is waarom The body shop bekend staat zijn het toch wel de body butters en ik heb er geen. Ja, dit las je goed. Ik heb ooit een mini bodybutter in mijn Glossybox gekregen, maar die vond ik verschrikkelijk. Dat was in de geur chocolade en die was zo hard en ik vond hem helemaal niet lekker ruiken. Deze daarentegen, heerlijk! Ik heb al eerder in de webshop gekeken toen was hij €10 en nu €6 dus hij moest echt mee. Ik kan niet wachten tot deze binnen komt.

pink grapefruit
Zoals jullie weten ben ik dol op de geur van Grapefruit. Ik wil het het liefste de hele dag door om me heen ruiken. Ik heb er al een bodylotion van en ik vind het altijd fijn om een bodylotion en douchegel in dezelfde geur te gebruiken. Dat heeft net iets extra’s. Ik heb hier erg over zitten twijfelen, omdat ik natuurlijk ook gewoon de douchegel van ons thuis kan gebruiken. Ik was snel om toen ik zag dat ik er normaal €18 voor zou betalen en nu maar €5,40. Wauw, wat een deal.

dagcreme
Mijn dagcrème is bijna op. Ik heb nog nooit mijn dagcrème in een keer helemaal opgemaakt, maar dit gaat de eerste keer zijn en ik wil niet meer zonder. Ik weet dat ik 22 februari in Eindhoven ga zijn, maar ik ben bang dat ik het tot dan niet helemaal ga halen. Daarom besloot ik om hem er toch maar bij te bestellen. Deze dagcreme is elke cent waard en zelfs al zou die €10 meer kosten, ik zou hem kopen. Hij ruikt lekker fris en trekt snel in. Ik heb zelf geen vette huid, maar wel een vette t-zone. Dat was ook altijd snel te zien. Bij de ici paris hadden ze me verteld dat het niet aan de Fit me foundation kon liggen dus het was voor mij duidelijk dat ik op zoek moest naar een andere dagcrème. Sinds ik deze crème heb is het niet meer te zien. Mijn huid blijft daadwerkelijk de hele dag mat. Ik moet wel zeggen dat hij met de Fit me foundation beter werkt dan nu met die van Catrice, maar het is alsnog niet slecht. I love it! Ik betaalde hiervoor €16.

lipsticks
Daarna was het natuurlijk nog niet klaar, ik ging even verder neuzen. Was eigenlijk niet van plan om nog iets te bestellen, maar toen ik perongeluk een lipstick in mijn winkelmandje stopte zag ik dat de prijs echt maar een klein beetje meer was. Ik zag dat de dagcrème met lipstick €12,75 kostte en de lipsticks kosten eigenlijk €12 en nu €9. Dus dit kon ik niet laten en zeker niet omdat ik weet dat deze lipsticks super fijn zijn. Ik heb er al een in een roze variant en nu besloot ik om voor een nude kleur te kiezen. Ik ben hier heel erg benieuwd naar.

Toen kwam ik dus op een prijs van €33,15, terwijl het normaal gesproken €67 zou zijn geweest. Niet normaal! Daarna werd ik nog eens verrast bij het betalen, want de verzendkosten waren gratis. Mijn geluk kan niet op!
Zijn jullie al bekend met The body shop? Wat zijn jullie favorieten?
Liefs, Esther

3 gedachtes over “Besteld bij The body shop

Geef een reactie

