Tussenstand voornemens

image

Op 1 januari precies plaatste ik een artikel met mijn goede voornemens. Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar het belangrijkste is dat ik er ook daadwerkelijk iets mee doe. Benieuwd hoe ik ervoor sta?

image

Hieronder kunnen jullie mijn voornemens lezen en ik zal erbij zetten hoe dit nu gaat.

1. Meer experimenteren met make-up.
Ik heb meer geëxperimenteerd met make-up, maar ik heb er 2 problemen bij. Het eerste probleem is dat het echt moeilijk is om er foto’s van te maken als je bijna alleen maar thuis bent als het donker is. Het tweede probleem is dat experimenteren niet altijd wil zeggen dat er ook iets moois uitkomt haha.

2. Elke ochtend én avond mijn gezicht reinigen.
Dit gaat erg goed. Er is tot nu toe nog maar een avond geweest dat ik het niet heb gedaan (wel met de stomme reden dat ik geen zin had). Alleen wel jammer dat het niet te zien is aan mijn huid. De tentamenstress en stress voor mijn rijbewijs werken daar niet echt aan mee helaas.

3. Meer producten opmaken.
Ik heb inmiddels al twee artikelen geplaatst met mijn opgemaakte artikelen, dus dit is zeker gelukt.

4. Vaker lipstick dragen en ook durven dragen.
Dit is deels gelukt. Op het begin van januari heb ik me hier echt aan gehouden. Met of zonder mensen die me gek aankijken, maakt me niet uit. Alleen ik vind het zelf ook niet altijd fijn een felle lipstick te dragen. Ik wil dan ook dat hij de hele dag goed zit en dat is soms best irritant. Daarom is het nu weer een beetje afgezwakt, maar dat komt goed.

5. Minder kopen om het kopen.
Ik denk dat dit al een klein beetje is gelukt. Mijn loon heb ik inmiddels al 2 dagen en hij is nog niet op. Laat dat nog maar weg trouwens, want ik ben ook niet van plan hem erg snel op te maken.

6. Vaker mijn kwasten wassen.
Fail. Ik heb een week geleden bedacht dat ik dit artikel wilde maken. Ik wilde echt voor dit artikel mijn kwasten hebben gewassen, maar helaas. Deze week moet het echt. Ik merk dat altijd aan de beautyblender, die brengt de foundation dan niet meer zo goed aan.

Hoe zit het met jullie goede voornemens? Lukt het?
Liefs, Esther

2 gedachtes over “Tussenstand voornemens

Geef een reactie

