Mini-shoplog Catrice Celtica collectie

IMG_20140127_170441
Ik weet dat ik er ontzettend laat mee kom, maar dat is niet mijn schuld. Er was iets verkeerd gegaan met de levering bij onze Kruidvat waardoor de LE vandaag pas in de winkel lag. Sinds ik hoorde van anderen dat hij er bij hun al lag ben ik trouw elke dag gaan kijken t/m afgelopen zaterdag, toen heb ik het opgegeven. Gelukkig kreeg ik net (want ik ben net 10 minuten terug van de winkel) een appje van een vriendin dat de LE er eindelijk lag. Ik ben meteen naar het Kruidvat gesprint en met de volgende producten teruggekomen.

Hee meiden! Sorry dat er gisteren geen artikel online is gekomen. Ik kwam er maandag avond pas laat achter dat er iets mis was met het artikel van gisteren en had écht geen tijd meer om het aan te passen. Daarom heb ik hem gewoon verschoven naar vandaag. Er is vanaf nu gewoon weer elke dag een artikel te vinden!
IMG_20140127_170511
Yes! Eindelijk lag deze collectie er. Wat heb ik hier lang naar uitgekeken en wat ben ik hier vaak voor naar het Kruidvat gelopen. MAAAR ik heb de producten. Eindelijk!

IMG_20140127_170659
Als eerste: neem even een minuutje voor het uiterlijk van deze highlighter. Ik vind dat Catrice dit ontzettend goed heeft gedaan. Het uiterlijk geeft een soort van luxe gevoel en dat voor €5,59!

IMG_20140127_170529
Een tweede minuut nemen we voor de binnenkant van deze highlighter. Ik was om. De swatch kon me niet meer warm of koud maken, ik moest en zou deze highlighter mee naar huis nemen. Op de swatch was heel eerlijk gezegd ook niet zoveel te zien, maar op de wang geeft hij een mooie natuurlijke glow. Ik vind dit een mooie highlighter voor elke dag. Want eerlijk is eerlijk, soft and gentle blijft mijn favoriete highlighter, maar deze kan soms een beetje too much zijn voor overdag!

IMG_20140127_170717
Er lagen twee blushes in het schap: een roze en een oranje. Ik greep gelijk naar de roze, het was een hele mooie lieve roze kleur. Voor zover je een kleur lief kan noemen natuurlijk. De kleur was wel heel veilig en ik heb meer roze dan oranje/peach blushes dus ik besloot toch voor de oranje te gaan.

IMG_20140127_170547
Kijk hoe mooi hij is! Ik ben echt blij dat ik deze kleur heb gekozen, want hij staat ontzettend mooi. Het is echt een oranje kleur en ik denk dat hij vooral dadelijk in de lente/zomer echt perfect zal zijn. Ik vind het ook leuk dat er van die “druppeltjes” op zitten. Dat is net een beetje extra. De blush is wel crème, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik vind het eigenlijk wel leuk, want ik heb hier nog geen ervaring mee, dus ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen. Zo op voor de eerste keer aanbrengen vond ik het wel prima!

IMG_20140127_170710
Toen besloot ik ook nog even de oogschaduws te swatchen, aangezien ik de nagellakjes niet heel veel bijzonders vond en de lipsticks al helemaal niet. Tot mijn verbazing vond ik alle oogschaduws erg mooi en had ik ze het liefst allemaal meegenomen. Ik moest er van mezelf eentje kiezen.

IMG_20140127_170726
Op deze foto zie je links de highlighter (of niet..), in het midden de oogschaduw en rechts de blush. Ik moet zeggen dat de kleur van de oogschaduw in het echt beter tot zijn recht kwam. Het was een hele mooie champagne kleur en daar ben ik echt dol op. Het zou echt zo’n kleur zijn die ik dagelijks op mijn ooglook zou gebruiken! Echt tof!

Hebben jullie al iets gekocht van deze collectie?
Liefs, Esther

Geef een reactie

