FOTD – feestje/stappen

IMG_20140125_195905
Het was weer tijd voor een feestje! Ik had zin om eens even lekker te tutten dus ik heb ruim de tijd genomen en alles lekker op mijn gemakje te doen. Wat is dat altijd fijn hè. Momentje voor jezelf. Ik was best blij met het eindresultaat, al is het wel wéér een bruine look. Benieuwd naar wat ik allemaal heb gebruikt? Lees dan mee.

IMG_20140125_195829
Zoals jullie kunnen zien had ik mijn haren gekruld. Eindelijk weer eens een keertje. Ik heb al een keer een artikel geschreven over het krullen van mijn haren en die kan je hier lezen: https://preventwhatifs.wordpress.com/2013/12/06/haar-artikel-krullen/. Ik heb deze keer alleen niet de staartjesmanier gebruik van Livelifegorgeous, maar gewoon telkens het bovenste deel van mijn haren opgestoken en dan de haren die nog los hingen gekruld. Ik heb dunne plukjes gebruikt zodat er echt heel veel krullen uit zouden komen. En dat is gelukt. Toen ik klaar was had ik dan ook echt een poedelkop. Gelukkig hebben we onze vingers en een borstel om de krullen wat minder “hard” te maken. Vergeet trouwens niet een heat protector te gebruiken als je je haren gaat krullen!

IMG_20140125_195948
Omdat ik dus mijn haren al had gekruld wilde ik niet te erg los gaan met make-up. Ik droeg een bruin met mintgroen bloesje dus ik wilde ook geen kleuren gebruiken. Daarom koos ik zoals bijna altijd weer voor een bruine look. Ik vind dat toch altijd het mooiste, maar het is natuurlijk wel heel erg veilig.

IMG_20140127_160718
Ik heb een look gemaakt met mijn naked 1 palette. Ik gebruikte half baked (kleur 6) op mijn ooglid. Voor de mensen die de echte Half baked hebben van Urban Decay, deze zijn totaal niet vergelijkbaar met elkaar. De echte is echt goud, en deze is een stuk minder goud, maar eerlijk gezegd vind ik dit een fijnere keur om te gebruiken. Ik heb ze nu allebei dus ik ben blij haha! Daarna blendde ik naked (kleur 3) in de arcadeboog. Op dat moment zie je daar helemaal niets van, maar achteraf maakt het de look toch net ietsje meer af en wat warmer. Toen besloot ik smog (kleur 7) aan te brengen in de arcadeboog en om het af te maken gebruikte ik darkhorse (kleur 8) op het buitenste gedeelte van mijn ooglid om de look wat meer diepte te geven. Daarna is de look alweer af! Heel simpel, maar toch mooi vind ik!

IMG_20140125_195938
Toen was het tijd voor een dun lijntje eyeliner en een likje mascara en de ogen waren klaar.

IMG_20140125_195856
Op mijn wangen gebruikte ik de blush van de HEMA waar jullie zondag een uitgebreid artikel over hebben kunnen lezen. Dit is echt mijn favoriete blush en ik denk dat je op deze foto goed kan zien waarom dat is. Hij is gewoon ontzettend mooi en natuurlijk. Geeft je gezicht gewoon net dat kleine beetje extra. Voor op mijn lippen gebruikte ik de lipgloss van Catrice in Pink up your life. Ik denk dat dit echt een lipgloss is die iedereen moet hebben. Elke keer als ik hem draag krijg ik de vraag wat ik op mijn lippen heb en ALTIJD is het deze lipgloss. Op naar het kruidvat dus.

Dit was mijn look alweer.
Liefs, Esther

5 gedachtes over “FOTD – feestje/stappen

Geef een reactie

