Favorieten januari 2014

IMG_20140122_151935
Het is alweer eind januari. Herinneren jullie je oudjaarsavond ook nog zo goed? Wat gaat de tijd toch snel. Ik dacht het is misschien wel leuk om de favorieten van afgelopen maand te laten zien. Ik beloof nog niet dat dit een maandelijks artikel gaat worden, want ik heb nou ook weer niet zóveel producten dat ik elke maand een hoop favorieten bij elkaar kan zoeken. Ik doe het nu in elk geval van januari en dan de volgende keer zien we wel weer. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan mee!

IMG_20140122_152133
Als eerste deze twee kwasten. De linkse is van Catrice en hij is eigenlijk om te gebruiken voor je blush. Maar Esther zou Esther niet zijn als ze eigenwijs was en het toch ergens anders voor gebruikt. Ik gebruik deze kwast namelijk om te shapen. Het is een hele smalle kwast en daardoor kan je een perfect streepje zetten met bronzer. Daarna natuurlijk wel nog een beetje blenden, anders is de lijn heel “hard”. Maar deze kwast is daar écht perfect voor. Hij kost denk ik een euro of 4/5 dus hij is zeker niet duur. Je kan hem kopen bij het Kruidvat en bij de Trekpleister. De rechtse kwast zat bij mijn Naked 1 palette. Ik heb heel veel oogschaduws die hartstikke mooi zijn, maar die je gewoon echt niet ziet als je ze aanbrengt. Deze kwast krijgt echt élke oogschaduw (die ik heb dan) mooi op mijn ooglid aangebracht en ik ben hier ontzettend blij mee. Volgens mij is deze (neppe) niet apart te koop.

IMG_20140122_152226
Deze blush hebben jullie laatst al kunnen zien in mijn shoplog en ik kan hier niets anders van zeggen dan dat hij gewoon écht heel erg mooi is. Het is een kleur die je niet zomaar overal kan vinden en dus vind ik hem heel bijzonder. Ik vind hem heel fijn aanbrengen. Je kan hem gewoon lichtjes aanbrengen, maar als je wat opvallender wilt kan je hem ook goed opbouwen. Love it! Het is trouwens autoerotique van M.A.C.

IMG_20140122_152232
Dan mijn bronzer van Catrice. Ik heb deze toen gekocht en ik had er eigenlijk echt niets van verwacht, maar hij is perfect. Jullie hebben laatst in mijn shoplog ook de bronzer van Rimmel kunnen zien, die is ook heel erg fijn. Alleen het verschil is dat deze net een tintje donkerder is en beter bij mijn huidskleur past. Ik gebruik die van Rimmel vaak voor te bronzen, dus gewoon lichtjes aan te brengen met een wat grotere kwast. En deze gebruik ik echt om te shapen met die kwast die jullie net hebben gezien.

IMG_20140122_152238
Deze oogschaduws van Pupa hebben jullie kunnen zien in mijn Bought it forgot it artikel en nu zien jullie hem terug in mijn favorieten artikel. Dat Bought it forgot it artikel heeft dus duidelijk gewerkt. Ik moet zeggen dat ik met de lichte kleur nog steeds niet echt een klik heb, maar met die bruine zéker wel. Jullie hebben die ook al kunnen zien in een FOTD en zoals ik hem daar heb gebruikt gebruik ik hem nu heel erg vaak. Je kan hem echt met heel erg veel kleuren combineren, dus ik ben hier heel happy mee!

IMG_20140122_152301
Dan mijn favoriete bodylotion én parfum. Niet zo zeer in combinatie met elkaar trouwens. Ik vind die bodylotion gewoon echt ontzettend lekker. Ik heb die nu denk ik een maandje en hij is al voor 1/3 leeg. Dat is echt heel veel voor mij en dat wil dus zeggen dat ik hem bijna dagelijks gebruik. Allemaal rennen naar de Shoebi dus. Deze parfum is van Guess en ik ben het “dingetje” dat eraan hing kwijt geraakt helaas. Ik vind deze geur echt heel lekker en vrouwelijk ruiken. Heb hem al een tijdje en hij is gewoon yummie. Mocht je deze ook willen hou de krantjes van het Kruidvat dan in de gaten, want hij is de laatste tijd best vaak in de aanbieding geweest: 750 ml voor €19. Geloof mij maar, dat is een hele goed deal.

IMG_20140122_152403
Dan deze twee producten nog. Eigenlijk vind ik ze allebei erg fijn omdat ze lekker ruiken. De baby douchegel was eigenlijk bedoeld om mijn kwasten mee te wassen, maar eerlijk gezegd vind ik hem ook erg fijn om zelf mee in de douche te nemen. Babygeuren zijn gewoon heel erg lekker. En de facewash uit Duitsland, ja wat kan ik er nog meer over zeggen. Grapefruit grapefruit grapefruit, ik hou ervan.

IMG_20140122_152431
Dan deze kaars nog van de Primark die maar €4 kost. Ik kan hier ook niet meer over zeggen dan dat hij gewoon heel lekker is. Als je deze kaars koopt moet je hem wel eerst even aan hebben gehad voordat je hem echt ruikt. Dit is wel alleen de eerste keer. Ik dacht echt van huh die ruikt niet eens, maar nu gelukkig wel.

Dit waren mijn favorieten van januari.
Liefs, Esther

2 gedachtes over “Favorieten januari 2014

  1. Bedoelde je bij de parfum van Guess geen 75 ml ipv 750 ml? Lijkt me namelijk wel heeeel erg veel inhouden voor een flesje parfum! ;p Verder leuk artikel Esther! :)

Geef een reactie

