Bought it and forgot it februari + terugblik

IMG_20140127_161816
Ongeveer een maand geleden hebben jullie mijn bought it forgot it artikel van toen kunnen lezen. Ik kreeg hier eigenlijk heel veel positieve reacties op, dus ik wil dit zeker blijven doen. Voor mijzelf is het ook leuk, want ik dwing mezelf producten te gebruiken die ik eigenlijk veel te weinig gebruik, maar ik heb er wel voor betaald. Ook blikken we even terug op de producten van vorige maand en of ik ze meer ben gaan gebruiken. Benieuwd? Lees mee!

IMG_20140110_125406
Terugblik
Etos highlighter: ik heb deze meer gebruikt en ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is erg mooi.
The body shop face mist: deze gebruik ik nu bijna dagelijks. Ik merk er verder niet heel veel van, maar ik gebruik hem.
Pupa crème oogschaduw: ik heb deze een aantal keer gebruikt door de maand heen en hij is heel erg mooi. Toch merk ik dat ik hem niet heel veel pak.
Pupa duo oogschaduw: deze kleur hebben jullie zelfs terug kunnen zien in de favorieten van januari. De bruine kleur is zo mooi. De andere oogschaduw laat ik nog steeds links liggen.
The body shop oogschaduw: deze heb ik op het begin niet heel veel gebruikt, maar aan het einde van de maand meer. Het begint bijna een favoriet te worden. Het is gewoon een oogschaduw waarbij je even door moet hebben hoe hij het best tot zijn recht komt.
Etos lippotloden: de donkere kleur heb ik een paar keer gebruikt en ik ben van plan de lichtere meer te gaan gebruiken als het beter weer wordt.
Lush douchegel: ik moet zeggen dat ik hem sinds dat artikel nog geen een keer heb gebruikt. Schaam schaam.
Al met al heeft het dus zeker geholpen! Erg leuk om producten weer te gaan gebruiken.

Deze maand heb ik ook andere producten toegevoegd. Die ik ooit wel heel veel heb gebruikt, maar daarna heb verwaarloosd. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je de producten echt nog bijna nooit hebt gebruikt.

Februari bought it forgot it
IMG_20140127_161835
Ik ben iemand die niet heel consequent is met maskertjes. Voor mijn haren de laatste tijd gelukkig wel, maar voor mijn gezicht nog steeds niet. Daarom vond ik het wel een uitdaging om een maskertje in dit artikel te plaatsen, zodat ik hem wel moet gaan gebruiken.. Dit masker is van de HEMA en ik vind hem erg fijn!

IMG_20140127_161941
Er was een tijd dat ik áltijd als ik uit de douche kwam een serum in mijn haar deed en mijn voorkeur ging uit naar die van Andrélon. De laatste tijd doe ik dit eigenlijk nooit meer, af en toe een crème terwijl dat eigenlijk echt onlogisch is. Een serum ruikt lekker en het zorgt ervoor dat je haar niet gaat pluizen. Tip: deze is bij de Action altijd erg goedkoop!

IMG_20140127_162012
Niet schrikken hoor, want dit gaat natuurlijk niet om heel het doosje van Inglot. Het gaat alleen om de middelste peachy kleur. Ik vind het een hele mooie kleur en hij werkt ook erg fijn, ik vind het alleen een moeilijke kleur om in een look te verwerken. Daarom ga ik deze maand de uitdaging aan om deze oogschaduw meer te gebruiken. Dit geldt ook een beetje voor het doosje van Essence, vooral de mintgroene kleur is heel mooi. Deze wil ik dan ook meer gaan gebruiken en ik denk dat dit wel gaat lukken.

IMG_20140127_162337
Dan nog deze twee lipsticks van Maybelline. Ze zijn echt heel erg mooi en de kleur blijft ook echt oneindig lang zitten. Een nadeel dat hierbij komt kijken is dat hij je lippen ontzettend uitdroogt en ik vind dit zelf niet heel erg fijn. Ik vind het wel zonde van deze twee pretties, dus ik ga ze wel weer meer gebruiken.

IMG_20140127_162508
Deze maand besloot ik voor deze blush te kiezen, omdat ik die alleen op het begin een aantal keer heb gebruikt. Hij zat een keer bij de glossybox en hij is echt heel erg mooi. Een nadeel is gewoon dat hij niet heel makkelijk aan te brengen is. Toch wil ik hem deze maand meer gaan gebruiken. Dit geldt ook voor de highlighter. Sinds ik die van M.A.C. heb verwaarloos ik mijn andere highlighters een beetje en daar gaat nu verandering in komen!

Dit waren mijn bought it forgot it producten van deze maand! Ik ben benieuwd naar die van jullie.
Liefs, Esther

Geef een reactie

