Review bestelling www.buyincoins.com

IMG_20140127_160638
Zoals jullie weten heb ik een aantal weken geleden mijn bestelling binnengekregen van www.buyincoins.com. Ik heb er toen al snel een beetje over verteld, maar ik kon natuurlijk nog niet zeggen of de producten echt fijn werken bijvoorbeeld. Ik heb hier wel heel veel vragen over gehad, omdat het natuurlijk zomaar eens dupes zouden kunnen zijn. En dan ook nog eens budget dupes, want ze zijn echt heel erg goedkoop! Benieuwd naar mijn review? Lees mee!

IMG_20140127_160659
IMG_20140127_161630
Om te beginnen het beroemde Naked 1 palette. Hier heb ik ook de meeste vragen over gekregen. Het palette ziet er heel echt uit. Het komt in een kartonnen doosje waar op de voorkant heel groot NAKED staat en op de achterkant staan alle kleuren van het palette nog eens. Net echt? Of niet?

IMG_20140127_160718
Zoals jullie toen ook al hebben kunnen lezen zijn sommige kleuren een tikje anders. Hierboven zie je het palette en die zou je kunnen vergelijken met een foto van en echte via google bijvoorbeeld.

IMG_20140127_161225IMG_20140127_161231
Hierboven kunnen jullie de swatches zien. Tip voor mezelf: de swatches iets dichter bij elkaar plaatsen, zodat je niet de hele lengte van je arm nodig hebt voor een palette haha! Zoals je kan zien is de pigmentatie heel erg goed. Ik vind de oogschaduws ook heel fijn in gebruik. Ik kan niet zeggen dat ik ze minder fijn vind dan mijn échte naked 2 palette. Dus wat mij betreft is dit een héle goede dupe!

IMG_20140127_161414
Ik had ook nog een dupe van een EOS lippenbalsem besteld en wat ben ik hier blij mee! Iedereen vraagt aan mij of ik mijn stretchbal bij me heb, maar dat terzijde. Het is echt een hele fijne lipbalsem. Ik heb al sinds ik mijn blog aanmaakte een scheur in mijn mondhoek gehad, wat uiteindelijk helemaal een wondje werd. Na twee maanden was hij nog steeds niet weg en toen kwam deze lipbalsem op mijn pad en ik zag het wondje gewoon verdwijnen. Wat een heerlijk ding. Je kan ook wel zien dat de bolling al een stuk minder is. Ik heb zelf niet de echte EOS lipbalsem dus ik kan hem niet vergelijken, maar ben je op zoek naar een goede, voedende lipbalsem deze is echt fijn!

IMG_20140127_161520
Zoals je kan zien is de kwast niet meer wit, ik heb hem dan ook al veel gebruikt. De eerste paar dagen dat ik hem had vergat ik hem telkens, maar toen ik hem eenmaal begon te gebruiken wilde ik niet meer zonder. Ik kan er echt zoveel mee. Je kan heel precies een kleur in de arcadeboog aanbrengen, maar je kan ook het buitenste deel van je ooglid aanzetten zonder al te veel moeite. Je kan alleen met het puntje werken, maar ook met een wat breder stuk. Ik kan deze kwast echt niet meer wegdenken uit mijn kwastenstash en ik ga er waarschijnlijk nog één bestellen.

Wat mij betreft kunnen jullie allemaal gaan bestellen bij deze site. Het is echt niet duur en je krijgt er wel goede producten voor terug. Mijn tweede bestelling staat al!
Liefs, Esther

Een gedachte over “Review bestelling www.buyincoins.com

Geef een reactie

