Riri woo dupe alert! (HEMA)

riri woo hopakaas
Als ik zeg Riri Woo dan gaat er waarschijnlijk een belletje rinkelen. In die drie jaar dat ik nu alle blogs volg en zelf alle make-up wil hebben is er nog nooit een lipstick geweest die zo populair was. Hij is twee keer uitgebracht en twee keer ontzettend snel uitverkocht, omdat het een hele unieke rode kleur is. Nou ben ik niet een persoon die rood veel zal dragen, dus de volle map wilde ik er niet voor betalen. Een dupe daarvoor was dus van harte welkom. Zou ik hem hebben gevonden?

IMG_20140203_171241
Ik heb al op een aantal blogs gelezen over deze lipstick van de Hema. Ik weet niet waarom, maar ik heb nog nooit bij de lipsticks van de Hema gekeken dus ik had geen flauw idee wat ik ervan moest verwachten. Ik nam nummer 6 van de Volumising Lipstick lijn in de test.

IMG_20140203_171220
Kijk hoe mooi de kleur! Ik kan hem helaas zelf niet vergelijken met de echte Riri woo, omdat ik die niet heb. Maar als ik de swatches heb gezien op andere blogs komt hij zeker heel erg in de buurt. Het is een mooie matte lipstick die fijn aanvoelt op je lippen. Hij is niet zo uitdrogend, wat ik vaak wel een nadeel vind aan matte lipsticks. Ik had niet heel veel verwacht van deze lipstick (vraag me niet waarom), maar hij blijft verrassend goed zitten.

IMG_20140203_171257
En dit is de swatch. Hij is heel erg gepigmenteerd en dit kan je ook terug zien op je lippen. Ik heb hem een avondje gedragen en bij mij trekt hij niet in de lijntjes, wat vaak wel het geval is bij rode lipsticks dus ik ben heel erg tevreden over deze lipstick van Hema. Hij kost €3,25.

Ik ga binnenkort nog eens neuzen bij de Hema of er nog meer leuke kleurtjes bij zitten. Heeft iemand nog een aanrader?
Liefs, Esther

Een gedachte over “Riri woo dupe alert! (HEMA)

Geef een reactie

