EOTD – Valentine’s day

valentijnsdag
Het is alweer 14 februari en dat betekent dat er weer vanalles uit de kast wordt getrokken om jou liefde te bewijzen aan je partner. Het kan ook zo zijn dat je een geheime liefde hebt en die persoon wilt verrassen. Wat je dan ook doet, je wilt er natuurlijk leuk uit zien. Ik ben zelf niet zo’n valentijnspersoon. Ik vind het eigenlijk maar een beetje onzin. Wat ik wel leuk vind is kleine gebaren om te laten zien dat je van elkaar houdt. Dus geniet ervan meiden! Kijk mee voor mijn valentijnslook!
IMG_20140205_164525

Het plan was om een valentijnslook te maken zonder bruintinten én dit is gelukt. Ik heb wel een kleur gebruikt die op de foto’s veel op bruin lijkt, maar het eigenlijk niet is.

IMG_20140205_165423
Ik bracht deze kleur van The body shop aan over het hele ooglid. Deze kleur hebben jullie kunnen zien in mijn bought it forgot it artikel en ik begin er eindelijk mijn draai mee te vinden. Op de foto is hij paarser dan hij eigenlijk is. In real life is het meer een lila kleur. Ik bracht deze met een stevige oogschaduwkwasten aan.

IMG_20140205_165357
Omdat ik van mezelf geen bruin mocht gebruiken pakte ik deze kleur. Het is alsnog een veilige kleur, maar het is wel eens iets anders dan bruin. Dus ik ben er blij mee haha! Het is mijn favoriete olijfgroene oogschaduw van Inglot. Er zit ook al een flinke deuk in (wat je niet ziet op de foto). Nadat ik de lila kleur van The body shop aan had gebracht, heb ik met een fluffy blending brush een matte bijna huidskleurige oogschaduw even geblend, zodat de lijnen mooi overlopen. Daarna bracht ik deze kleur aan in de crease (arcadeboog).

IMG_20140205_164739
Nog een smal lijnje eyeliner met wing (!!) en een likje mascara en de look is af. Oh ik zou het haast vergeten! Ik heb expres een hele opvallende highlighter gebruikt in mijn binnenste ooghoek. Je wilt er natuurlijk wel wakker uit zien tijdens je date. Om het dan nog helemaal af te maken heb ik nog een lijntje gezet op mijn waterlijn met het Inside Highlighter potlood van Catrice.

Hebben jullie aparte plannen met Valentijnsdag?
Liefs, Esther

P.S. Ik heb 10.000 views behaald! Wauw wat een getal! Thank you guys. Ik wil hier eigenlijk een winactie voor houden binnenkort. Wat zouden jullie leuk vinden om te winnen?

Een gedachte over “EOTD – Valentine’s day

Geef een reactie

