Review Moringa butter The body shop

IMG_20140130_161251
Zoals jullie weten heb ik me laatst laten verleiden om iets te bestellen bij The body shop. Smoes: sale. En niet zomaar een sale. Sale is leuk, maar heel veel sale is nog veel leuker. Ik heb nog nooit eerder zelf een bodybutter van The body shop gehad. In mijn glossybox zat ooit een mini van de chocolade bodybutter, maar die vond ik verschrikkelijk. Hij was super hard en rook echt vies. Daarom heb ik me er een beetje voor af laten schrikken. Toch besloot ik om wel voor deze bodybutter te gaan. Benieuwd naar wat ik ervan vind? Lees dan mee!

Voor de mensen die niet weten wat een Bodybutter is. Een bodybutter is een verzorgingsproduct voor je lichaam. Het is over het algemeen verzorgdender dan bijvoorbeeld een bodylotion. Daarom worden deze producten vaak gekoppeld aan de winter. The body shop is een winkel die bekend staat om zijn bodybutters. Ze hebben er heel veel verschillende geuren van en het is echt de moeite om even een kijkje te gaan nemen in de winkel!

IMG_20140130_161246
Door mijn slechte ervaring met de bodybutter die in mijn Glossybox zat keek ik eigenlijk nooit tussen de bodybutters. Ik ben er wel mee in aanraking gekomen doordat je altijd van die kleine bakjes mee krijgt met bepaalde producten als je er iets koopt. Zo heb ik ooit een sample gekregen van de Moringa bodybutter, maar ook een van de Peach bodybutter. Deze twee vond ik beide erg fijn en lekker ruiken dat ik toch besloot deze te bestellen.

IMG_20140130_161318
Het eerste wat ik dacht toen ik hem uit de verpakking haalde. Wauw wat is ie groot. Hier kan je hem in vergelijking zien met mijn hand. Het is echt een grote pot met 300ml bodybutter. Een product waar je een hele tijd mee kan doen dus.

IMG_20140130_161340
Kennen jullie dat? Een zak chips die maar tot de helft gevuld zit. Irritant hè! Gelukkig is dat bij deze bodybutter niet het geval. Hij zit echt (bijna) helemaal tot aan de rand gevuld.
Maar nu het belangrijkste: de geur. Ik vind het echt een hele hele hele hele lekkere geur. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat Moringa is, maar hoe dan ook het ruikt heerlijk. Vaak vind ik een geur echt meer passen bij de zomer dan bij de winter of andersom, maar bij deze kan het allebei. Ik vind het heel moeilijk om te omschrijven hoe hij ruikt, daarvoor moet je toch echt eventjes naar de winkel rennen.

IMG_20140130_161415
Voor de substantie was ik het meest bang. Hoe fijn ik de sample ook vond, in de pot kan hij alsnog knoerhard zijn. Helaas kan je dit niet even voelen via internet. Maar ik was blij verrast. Het is natuurlijk harder dan een bodylotion, dat is logisch. Toch kan je hem makkelijk aanbrengen op je huid zonder veel moeite te moeten doen.
Dan de prijs.. Zonder dat een bodybutter in de sale is kost een bodybutter €20! Dat vind ik echt heel erg veel. Gelukkig heb ik nu een kortingsbon liggen voor €5 korting als je €20 besteed. Daarom wil ik binnenkort nog een bodybutter gaan halen. Hebben jullie aanraders?
Liefs, Esther

Een gedachte over “Review Moringa butter The body shop

Geef een reactie

