Aankondiging winactie

winactie

Zoals jullie in mijn vorige artikel hebben kunnen lezen heb ik de 10.000 views behaald. Reden voor een feestje! Maar ik vind het ontzettend moeilijk om iets te kopen wat jullie moeilijk vinden, daarom heb ik besloten om even te wachten tot de nieuwe producten van Essence en Catrice binnenkort éindelijk in de winkel liggen. Ik bedoel bij mijn Kruidvat, want bij de meeste liggen alle producten er al. Naar welke nieuwe producten zijn jullie benieuwd en welke producten zouden jullie graag willen winnen?

Ik heb nu 1820 unieke bezoekers gehad. Moet je nagaan, 1820 mensen die mijn blog hebben bekeken en gelezen. Ik vind dit echt ontzettend veel! Ik heb besloten om nog even te wachten tot ik 2000 unieke bezoekers heb (en ik hoop dat de producten dan eindelijk in de winkel liggen) en dan wil ik de winactie gaan doen! Dus laat me weten wat jullie leuk vinden om te weten en ik zal gaan kijken in de winkel.

Liefs! XX

Een gedachte over “Aankondiging winactie

Geef een reactie

