My life in pictures!

image

Dit was de reden dat ik begon met bloggen en dit is ook de reden dat ik een artikel als deze uit ga proberen. Het zijn allemaal foto’s van mijn Instagram van de laatste tijd. Mijn naam op Instagram is: @eleijten. Lees mee!

image

Dit was mijn hondje Simba. We hebben haar helaas 2 jaar geleden in moeten laten slapen, maar ik denk nog veel aan haar. Ik vind dit zo’n mooie foto! Hij staat nu ook op mijn achtergrond.

image
Het was tijd voor een feestje! Een klasgenootje van me werd 18 dus ik had zin om me eens goed op te tutten. Ik besloot om mijn haren te krullen en mijn ogen best donker op te maken. Op mijn lippen draag ik mijn favoriete lipgloss van Catrice: pink up your life!

image
Kennen jullie Adriaan nog? Hij deed vorig jaar mee aan X factor en werd tweede. Hij kwam zingen op het feestje en ik vond het verrassend leuk. Hij deed het leuk en zong veel beter dan bij X factor, dus nog eventjes op de foto!

image
Dit is Mariem, ook een meisje uit mijn klas. Even een selfie samen! Kan dat eigenlijk? Haha!

image
En toen was het tijd om mijn haren te verven! Ik ben er zo blij mee. Het is wel een stukje lichter dan op deze foto, dat komt doordat ik in het chloor zwem en dan vervaagt dat. Ik denk dat het nu niet eens zoveel scheelt van mijn eigen haarkleur.

image
Wat houd ik toch van krullen! Dit heb ik op de staartjes manier gedaan en dit was de tweede dag. Liefde <3

image
Ik eindig met mijn favoriete highlighter. Wat is ie mooi he! Het is virgin uit het Naked palette. Ik weet niet in hoeverre mijn kleur over een komt met de echte, maar deze is beautiful!

Liefs, Esther

Geef een reactie

