Review nude lipstick The body shop

IMG_20140130_162042
Jullie hebben al een artikel kunnen zien met wat ik had besteld bij The body shop en al een review van The body butter, maar er was nog meer. Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik vind van de lipstick die ik bestelde. Bij The body shop hebben ze drie lijnen lipsticks, een rode, een roze en de nude lijn. Ik besloot om er eentje te testen uit de nude lijn. Lees mee!

IMG_20140130_161748
Er is in elk geval één ding zeker: de lippenstift is erg fotogeniek. Ik schrok een beetje toen ik hem openmaakte, want hij ziet er alles behalve nude uit. Als hij volledig gepigmenteerd is zal het nog best een felle lipstick zijn en ook als hij dat niet is vind ik hem niet nude. Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld. MAAR hij ruikt wel ontzettend lekker naar green tea. Dat is echt een positief punt!

IMG_20140130_161854
Maar ik was teleurgesteld, omdat ik een nude kleur verwachtte. Gelukkig is hij als gewone kleur wel erg mooi, als hij mooi aanbracht dan. Ook dit is niet het geval. Je ziet er echt maar een inieminie beetje van als je hem draagt op je lippen. Dus 1 hij is niet nude en 2 de kleur zie je maar amper. De kleur die ik dan dacht dat hij had stelt me zelfs teleur.

IMG_20140130_161817
Dan nog de laatste test: hoe lang blijft hij zitten? Echt niet lang. Ik vind dit persoonlijk niet heel erg als de kleur wel mooi is, want dan werken we hem gewoon bij. Maar ik vind én de kleur niet mooi én hij blijft niet zitten. Het is best wel een miskoop. Het is trouwens nummer 315 coral kiss en ik betaalde er €9 euro voor. Normaal gesproken kosten deze lipsticks €12.

Kortom: het is een lipstick die prima is voor meiden die geen volledig dekkende lipstick willen hebben, maar ik hou er persoonlijk niet zo van. Het is wel een lipstick die je bij je moet hebben als je hem draagt, want hij moet wel bijgewerkt worden door de dag heen.

Nog 1 ding! Ik wil jullie niet afschrikken om de lipsticks van The body shop te kopen, want ik heb ook een andere van de roze lijn en die is prima. Ik denk dat het gewoon niet zo slim is om een lipstick via internet te bestellen!

Liefs, Esther

2 gedachtes over “Review nude lipstick The body shop

Geef een reactie

