I’m back!

hello i'm back
Hee meiden!
Zoals de meesten van jullie wel hebben gemerkt, ben ik er een weekje tussenuit geweest. De reden hiervoor? Ik had er gewoon echt geen zin meer in. Een artikel schrijven kost ontzettend veel tijd. Denk aan: idee bedenken, foto’s maken, foto’s verwerken, artikel schrijven, foto’s toevoegen enz enz. Die tijd heb ik ervoor over als ik het ook daadwerkelijk leuk vind, maar dat leuke was er een beetje vanaf de laatste tijd. Ik zat telkens de avond van tevoren artikelen te tikken voor de dag erna. Toch miste ik het wel in de tijd dat ik eventjes was gestopt. Als ik me opmaakte dacht ik: “Oh dat is leuk voor mijn blog!”, maar dat hoefde niet meer. Ook als ik in de winkel stond had ik zulke gedachtes. Ik heb de afgelopen dagen al mijn ideetjes opgeschreven dus ik zit weer boordevol inspiratie. Ik hoop dat jullie mijn blog blijven lezen. De komende dagen zullen er weer artikelen online komen!

Ik twijfel alleen om misschien om de dag artikelen te plaatsen. En als ik dat dan fijn vind, misschien toch weer door ga naar elke dag, maar daar ga ik nog even over nadenken.

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn artikelen kan je me natuurlijk volgen, via Bloglovin of wordpress zelf (dan krijg je telkens een mailtje). Maar je kan me ook volgen via social media:
Instagram: @eleijten
Twitter: @estherleijtenn

Liefs, Esther

3 gedachtes over “I’m back!

Geef een reactie

