Shoplog: Sleek, Berschka en Primark + verslag

IMG_20140222_183547
Toen mijn blog nog maar ongeveer 2 weken bestond, hoorde ik al over een bloggermeeting in Eindhoven. Hier had ik me voor ingeschreven, maar helaas was er iets misgegaan bij de organisatoren. Laura (van www.essentialhonesty.be) en ik hadden beide al vrij gevraagd van ons werk dus wij besloten met zijn twee te gaan winkelen. Het was een superleuke dag en ik ga jullie laten zien wat ik heb gekocht en hoe onze dag was! Ben je benieuwd? Lees dan mee!
Ik had al weken uitgekeken naar deze dag en het was echt heel erg leuk. Papa was al helemaal bezorgd dat Laura Laura niet zou zijn, maar gelukkig was ze het wel haha. Alsof je een blog kan faken! We begonnen bij de Primark.

IMG_20140222_174803
Ik heb me heeeeeel erg ingehouden bij de Primark. De vrouw achter de kassa moest er zelfs een beetje mee lachen, maar ik had mezelf gewoon een budget gegeven en ik wist van iets anders (wat jullie dadelijk lezen) al dat ik het wilde dus ik moest zuinig aan doen. Een drinkbeker wilde ik wel per se hebben, omdat ik de laatste tijd erg veel water drink en ik geen zin heb om telkens een flesje drinken te kopen. Deze met uiltjes vond ik wel leuk en ik betaalde er €3 voor. Laura ging echter wél los bij de Primark!

IMG_20140222_135725
Foto gemaakt door Laura!
Toen ik laatst een wishlist online zette van alle dingen die ik nog graag wilde bestellen kreeg ik van alle kanten berichtjes dat je Sleek wél in de winkel kan kopen in Eindhoven. Ik wist dit echt niet en was door het dolle heen. Natuurlijk moest ik even in dit winkeltje gaan kijken en ik heb wat moois gescoord.

IMG_20140222_135644
Ik ging voor de blush in Rose Gold en het palette in Oh so special. Uiteindelijk heb ik beslotten om dit blush/bronzer/highlighter palette te nemen, omdat het super handig is om mee te nemen als je een nachtje weggaat! De blush die hierin zit lijkt ontzettend veel op die van Rose Gold dus ik heb er niets mee verloren. Oh so special heb ik wel gekocht. Ik vind ze zo klein in het echt haha. Over deze producten komen zeker nog reviews dus als je benieuwd bent, blijf dan mijn blog volgen. Het palette met oogschaduw kostte €9.99 en het andere palette €13,-

IMG_20140222_174620
Er zat ook een nieuwe Berschka in Eindhoven, waar wij even rond gingen snuffelen. Het is een erg mooie winkel geworden, maar heb niets van kleding gekocht. Tussen de sale vond ik deze sjaal voor maar €3,- die ik echt niet kon laten liggen. Ik weet nog niet hoe ik hem ga combineren, maar hij is heel lang dus super handig te dragen.

Dat was alles wat ik heb gekocht. Knap hè dat ik me zo heb ingehouden. Ik wil jullie nog wel wat foto’s laten zien van de nieuwe Douglass, want wauw! Heaven on earth.

IMG-20140222-WA0003
Er stonden al danseressen voor de deur met hapjes met kaas en druiven. Dat beloofde wat!

IMG_20140222_144430
Binnen kwamen we erachter dat ze Benefit hadden. BENEFIT!!!! Ik was zo blij verrast. Ik wilde daar zolang al een blush van en nu kan het gewoon en nog dichtbij ook. Vandaag pastte dit niet binnen mijn budget dus ik moest het aan me voorbij laten gaan. Ze hadden ook M.A.C., Smashbox, Bobbi Brown en nog veel meer!

IMG_20140222_144328IMG_20140222_144436
Hier zien jullie nog de tafel waar allemaal lekker dingen opstonden en cupcakes met de D van Douglass (die erg lekker waren).

Al met al hebben we dus een super leuke dag gehad en ben ik erg blij met mijn aankoopjes. Kan niet wachten tot ik mijn producten kan gaan gebruiken.
Liefs, Esther

Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

6 gedachtes over “Shoplog: Sleek, Berschka en Primark + verslag

  1. Ik moet ook maar eens snel die sleek in eindhoven gaan ontdekken! En dan gelijk bij die nieuwe douglas gaan kijken als ik mijn loon heb! :)

  2. Woow, ik wist ook niet dat Sleek te koop was in Eindhoven :o In welke winkel? Scheelt me weer verzendkosten haha! Leuk artikel weer Esther :) x

Geef een reactie

