What to buy in Lille

lille
Ik ga donderdag met alle Frans leerlingen van 5 havo naar Lille. Aangezien ik ben gezakt ben ik daar vorig jaar ook geweest én weet ik dus dat je daar heel goed kan shoppen. En dan bedoel ik ook écht heel goed. Ik was een beetje aan het bedenken wat ik allemaal wil en ik besloot dit met jullie te delen. Uiteraard kan ik niet alles kopen wat ik laat zien in dit artikel, want dan zou ik een golddigger moeten zijn! Lees mee.

naked 3
Welke beautylover wil dit palette nou niet? Ik kan me dat niet voorstellen. In eerste instantie had ik dan ook besloten om dit palette te kopen. Hij is zo mooi en de kleuren die erin zitten (roze/rose goude kleuren) passen goed bij blauwe ogen. Laat ik blauwe ogen hebben. Ik mag hem van mezelf kopen, maar dan mag ik niet meer al die andere dingen die ik wil, kopen. Daarom twijfel ik heel erg. Dit palette kost €45.

lemony flutter
Dan de Lemony Flutter. Hier twijfel ik niet over, deze moet ik gewoon hebben. Ik had er al één maar die was na 14 maanden niet meer helemaal goed. Het is niet dat hij stinkt, maar hij ruikt niet meer zo naar Lemon/Citroen dan dat hij deed, dus ik vertrouwde het niet meer. Dat hebben mijn nagels en nagelriemen geweten. Au au au! Ik dacht net: kan ik mooi voor- en nafoto’s maken, maar ik heb vanmiddag de Lemony Flutter van Laura gebruikt en ik zie dat het al een heel stuk beter is. Damn! Dit potje kost €10,65.

bioderma
Over dit product twijfel ik eigenlijk ook niet. Ik heb hem al zovaak in mijn handen gehad, maar vergat er altijd van tevoren reviews over op te zoeken. Nu heb ik dat wel gedaan en weet ik dat het een heel fijn product is. Het is een reiniger voor je gezicht. Ik weet de prijs van dit product niet precies, want dat verschilt heel erg per winkel. Maar ik geloof dat je 2 grote flessen kan kopen tussen de €15 en €20.

kiko
In Lille zit ook een Kiko. Wat ik hiervan wil? Ik weet het nog niet. Ik weet wel dat ik iets wil. Waarschijnlijk worden het producten van een Limited Edition (als die er is), want die zitten echt in supermooie doosjes. Ook zit ik te denken om de primer te kopen, want heb gehoord dat die goed is! Hebben jullie nog aanraders?

benefit
In mijn vorige artikel konden jullie al lezen hoe blij ik was dat Benefit in de douglass in Eindhoven zat. Ik was eigenlijk al van plan om een blush van Benefit in Lille te gaan kopen, sugarbomb om precies te zijn. Ik denk alleen dat ik deze oversla, omdat ik die nu ook hier kan gaan kopen. Ik koop hem alleen als hij een stuk goedkoper is, maar dat is even afwachten.

Ik denk dat dit alle dingen zijn die ik écht graag zou willen. Verder wil ik misschien nog een lakje van OPI kopen, dat heb ik vorig jaar ook gedaan en dan heb je daar een herinnering aan. Producten die ik ergens koop of op een speciale dag hebben toch altijd een bepaalde herinnering als ik ze gebruik. Hebben jullie dit ook?

Wat zouden jullie kopen?
Liefs, Esther

Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

4 gedachtes over “What to buy in Lille

Geef een reactie

