EOTD – Oh so special palette

IMG_20140223_121428 - kopie
M
ijn eerste Sleek producten! Yes, eindelijk. Hoe vaak ik al niet naar boozyshop.com ben gesurfd om vervolgens de blush Rose gold en het palette in Oh so special in het winkelmandje te plaatsen is niet normaal. Waarom ik dan nooit op bestellen heb geklikt? Ik weet het niet. Iets hield me tegen. Ik denk omdat via internet toch altijd een risico met zich meeneemt, dadelijk komt het kapot aan en dan.. Daarom ben ik zo blij dat ik dit winkeltje heb gevonden (op aanraden van een aantal van jullie)! Ben je benieuwd welke look ik hiermee heb gemaakt?

Als ik zeg dat ik altijd sta te popelen om een product te gebruiken denk ik dat jullie begrijpen wat ik ermee bedoel. Zodra ik thuiskwam heb ik dan ook gelijk foto’s gemaakt van mijn nieuwe aankoopjes zodat ik er gelijk mee aan de slag kon. Vandaag zien jullie een look die ik met het palette maakte en binnenkort komt er nog een review online!

IMG_20140223_121547
Het is een draagbare, maar toch best heftige look geworden. Ik had al op internet rondgekeken welke looks anderen maakten met dit palette, maar een look als deze had ik niet gevonden. Ik had mezelf uitgedaagd om echt een eigen look te maken en ik vind hem erg geslaagd.

IMG_20140223_120838
Zoals altijd startte ik met een oogschaduwbasis. Hiervoor gebruikte ik de I love stage basis van Essence. Deze basis kost rond de €3 en hij werkt echt heel erg goed! Daarna besloot ik als extra basis wit oogpotlood aan te brengen op mijn bewegende ooglid zodat die kleur goed uit zou komen.

bewerkte oh so special
Nummer 1 bracht ik aan over het witte oogpotlood. Ik denk dat als je de witte kleur echt goed uit wilt laten komen het wel nodig is om er een wit potlood onder te gebruiken. Ik had daar geen speciaal potlood voor gebruikt, gewoon een die ik normaal op mijn waterlijn gebruik. Daarna bracht ik met een precies kwastje nummer 2 aan in de crease. Nummer 2 is een taupe-achtige kleur met een paars tintje. Toen wilde ik het iets meer kleur geven door nummer 3 in de buitenste v aan te brengen. Daarna goed blenden en het is op zich al een mooie look. Ik bracht de witte kleur nog even aan, omdat die een beetje is vervaagd door het blenden en nummer 4 kwam op het midden van mijn bewegende ooglid.

IMG_20140223_121600
Daar komt dan deze look uit. Ik heb bij deze look het paletje gebruikt met de blush, bronzer en highlighter. Hier komt binnenkort nog een review over. Verder gebruikte ik nog een lief roze lipstick en wit oogpotlood op de waterlijn.

Echt gek, maar ik vergeet altijd te melden dat ik mascara en eyeliner aan heb gebracht. Misschien omdat dit zó standaard is, want dat doe ik echt elke dag. Ik draag hier de Max factor masterpiece mascara en ik gebruikte een liquid liner van Rimmel voor een subtiele wingliner.

Liefs, Esther

6 gedachtes over “EOTD – Oh so special palette

Geef een reactie

