Shoplog Lille 27-02-14

 

IMG_20140226_170223
Zoals jullie weten ben ik vorige week naar Lille geweest met alle Frans eindexamenleerlingen van HAVO en VWO. Ik had er echt heel erg veel zin in, aangezien ik van vorig jaar nog wist wat voor een leuke stad Lille is. Het is echt een walhalla voor alle beautylovers onder ons! Helaas moesten we veel opdrachten maken, maar er bleef gelukkig nog genoeg tijd over om te shoppen. Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gekocht.

Sorry dat ik wéér zo lang op me heb laten wachten. Het was weer carnaval, de mooiste tijd van het jaar en heb besloten om daar even volop van te genieten. Nu de carnaval voorbij is (en wat was het mooi) kan ik me weer volop focussen op mijn blog. Ik heb trouwens tijdens carnaval van veel mensen leuke reacties gekregen over mijn blog, thank you!! Maar dat terzijde..

IMG_20140227_220549

De eerste opdracht die we moesten doen was in de supermarkt en we moesten ook naar het deel van de apotheek en daar zag ik al gelijk deze flessen staan. Ik ben uiteindelijk zo ontzettend blij dat ik hem daar heb gekocht en niet bij de (honderden) andere apotheken die in de stad zitten, want hier waren ze echt het goedkoopste. Even ter vergelijking: waar ik ze kocht was het twee grote flessen voor €17,00 en ik heb zelfs plaatsen gezien waar het twee grote flessen was voor €21,00. Let daar dus goed op als je ook besluit zo’n fles te kopen. Het is dus het micellaire water van Bioderma. Verwacht hier maar een review over binnenkort.
Prijs 1 grote fles: €10,90

IMG_20140227_221538
Op de blog van Laura (waarmee ik laatst naar de stad was geweest) heb ik een pakketje gewonnen van het merk Avène. Als ik heel eerlijk ben had ik nog nooit eerder iets over dit merk gehoord, dus ik was er erg benieuwd naar. Ik wist dat ze het in Frankrijk verkochten bij de apotheek dus ik vroeg aan Laura wat aanraders waren en ze vertelde me meteen dat de Cold Cream echt een aanrader was. Het is een crème die goed is voor de gevoelige plekjes op de huid. Ook deze ben ik uitgebreid aan het testen voor een review. (Pas ook bij de producten van Avène op voor de prijs, ik zag dat deze ook verschilde per apotheek)
Prijs: €6,45

IMG_20140227_220849
Lemony flutter!!!!! Ik ben zo excited over dit product. Mijn nagels hebben eindelijk weer een beetje leven in zich. Ik ga er niet te veel over typen, want dan blijf ik door ratelen..
Prijs: €10,45

IMG_20140227_221105
Hallo, ik ben dat meisje die honderden lipbalsems heeft en ze te vaak vergeet mee te nemen. Daarom heb ik er in Lille even een gekocht. Wilde eigenlijk voor een Babylips gaan, maar die waren veel duurder daar. Ik heb gekozen voor deze van de H&M en ik vind hem erg fijn. Ik weet niet of hij in Nederland te koop is. Ik vind het vooral leuk dat hij zo groot is, want mensen denken telkens dat het een plakstift is. Net alsof ik plak op mijn lippen zou smeren..
Prijs: €1,95

IMG_20140228_090108
En als laatste een oogschaduw palette en een oogschaduw van Kiko. Hier ga ik al helemaal niets over zeggen, want ik ben druk bezig met het testen van deze producten. Je kan snel een artikel verwachten hierover!
Prijs oogschaduw: €4,90
Prijs palette: €14,90

Zo, ik heb me netjes ingehouden hè. Ik moet zeggen dat ik erg trots ben op mezelf. Ik heb me netjes gehouden aan mijn wishlisht op de lippenbalsem en cold cream na dan. Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Ben je wel eens in Lille geweest?
Liefs, Esther

Vergeet me niet te volgen via bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

6 gedachtes over “Shoplog Lille 27-02-14

Geef een reactie

