Review: Lush Lemony Flutter

review
Vorige week hebben jullie kunnen zien in mijn artikel over wat ik wilde kopen in Lille dat ik heel graag een nieuwe Lemony Flutter wilde. Dat wil dus inderdaad zeggen dat ik al een potje heb gehad, maar helaas rook die niet meer helemaal zoals hij hoort te ruiken waardoor ik hem niet meer durfde te gebruiken. Ik merkte zoveel verschil in mijn nagels toen ik stopte met het gebruiken van dit geliefde product, dat ik een nieuwe MOEST hebben! Ik heb hem nu eindelijk en ik besloot er een review over te schrijven. Lees mee.

Lemony Flutter, waar zal ik eens beginnen? Ik ben altijd zo’n meisje geweest die alles moest hebben dat andere beautybloggers (die ik volgde) ook hadden. Op die manier ben ik ook in aanraking gekomen met mijn eerste potje Lemony Flutter. Dit is perongeluk heel erg goed uitgevallen, want Lemony Flutter is echt zo’n product die élke cent waard is. Het zou gewoon bij de basisverzekering moeten zitten (ha-ha)!

IMG_20140227_220739
Doigts de fee, huh dat is toch geen Lemony Flutter? Haha, wel dus! Ik heb dit potje gekocht in Frankrijk, dus de naam is uiteraard ook anders. Ik vond het eigenlijk wel grappig om een product dat hetzelfde is te hebben, maar dan met een andere naam.
De verpakking is zoals we gewend zijn van Lush. Mat zwart, simpel maar toch wel mooi. Op de bovenkant staat de naam en er staat uitgelegd waarvoor je het product kan gebruiken. Op de onderkant staat wie het product heeft gemaakt (leuk hè) en tot wanneer het product goed is.

IMG_20140227_220806
Toen ik voor het eerst een potje van Lemony Flutter in mijn hand had vond ik hem zo klein. Achteraf is dit echt een stomme gedachte, want je krijgt hem never nooit op voordat de houdbaarheidsdatum overschreden is. Dat is dan ook het enige nadeel aan heel dit product. Hij is ongeveer een jaar goed wanneer je hem koopt en je hebt elke keer maar een heel klein beetje nodig. Lush heeft zelf ooit vertelt dat je de producten na de houdbaarheidsdatum gerust kan blijven gebruiken, totdat ze er anders uit gaan zien of anders gaan ruiken. Mijn Lemony Flutter heeft het na de houdbaarheidsdatum nog 2 maanden volgehouden en toen is hij anders gaan ruiken.

Lemony Flutter is een product dat gemaakt is voor je nagelriemen, het zou ze goed moeten verzorgen. Je kan het product ook gebruiken voor andere droge plekjes op je lichaam, bijvoorbeeld je ellebogen of je hielen. Ik gebruik lemony flutter alleen voor mijn nagels en nagelriemen. Ik smeer het stiekem ook over mijn nagel en niet alleen over mijn nagelriemen.

IMG_20140227_220849
Het product is erg vettig en het lijkt een beetje op een stevige bodybutter van The body shop. Op het moment dat het product in aanraking komt met je warme huid smelt het en is het een heel vettige substantie die makkelijk uit te smeren is. Ik lees vaak in reviews dat ze vinden dat het lang duurt voordat het ingetrokkken is wat ook wel klopt, maar ik gebruik het ook gewoon tijdens de les als de leraar wat uit aan het leggen is en dan maakt het niet uit als het niet snel intrekt.

Werkt het? En of dat het werkt! Toen ik vorige week het potje ging gebruiken waren én mijn nagels én mijn nagelriemen echt een ramp. Ik merk na een week gebruiken alweer zoveel verschil. Mijn nagels worden er sterker van en de randjes worden weer wit. Ik heb besloten om de komende tijd even geen nagellak te dragen zodat mijn nagels weer sterk en gezond kunnen worden. Zo zie je maar weer, het geheim voor mooie en sterke nagels is goed verzorgde nagelriemen!

Lemony Flutter is te koop bij Lush en het potje kost €10,65. Het is werkelijk waar elke cent waard, dus mocht je ooit bij Lush komen. KOOP HET! Hihi, ik verplicht jullie.
Liefs, Esther
doei

Vergeet mij niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

7 gedachtes over “Review: Lush Lemony Flutter

  1. Je doet er echt MAAAAAANDEN JAAAAREN (tot ‘ie slecht is) mee! Wat is dan 10 euro.. Dat is nog geen euro per maand voor zalig zachte handjes! LEMONY FLUTTER FOR EVERYOOOOONE!

Geef een reactie

