5 budget favorieten

budget favorieten
Voor de mensen die alle blogs dagelijks lezen is dit artikel zeker niet onbekend. De laatste tijd is het weer erg populair onder de bloggers: wat zijn onze 5 meest favoriete budget producten. Het liefst nog onder de 5 euro maar ik heb met een product een paar euro gesmokkeld. Omdat dit artikel de laatste tijd helemaal hip is heb ik ook mijn 5 favoriete drugstore producten bij elkaar gezocht en mijn 5 favoriete high-end (dure) producten. Zijn jullie benieuwd? Lees dan mee!

Budget producten, wat zijn ze toch heerlijk! Voor een klein prijsje krijg je hele fijne producten. Soms kunnen ze zelfs tippen aan de duurdere producten. 

IMG_20140306_120202
Als eerste de Essence all about matt fixing compact powder. Wat een naam hè? Het komt er gewoon op neer dat het een poeder is voor over je foundation en dat hij je gezicht matte zou moeten maken. Tegenwoordig hebben ze hem ook in losse vorm, maar dit is echt mijn favoriet. Ik heb geen andere gezichtspoeders meer aangeraakt sinds ik deze heb. Ik gebruik hem echt al heel lang en elke dag en ik heb nog steeds geen pan geraakt. Wel is er een stukje afgebroken zoals je kan zien.

IMG_20140306_120224
Deze blush hebben jullie al vaker voorbij zien komen in artikelen. Het was mijn eerste blush, maar ook mijn meest favoriet. Hij heeft zo’n mooie natuurlijke kleur en een ontzettend mooie glans. Het is nummer 04 en ik kan jullie vertellen dat ook de andere van deze “lijn” van de HEMA heel erg fijn zijn.

IMG_20140306_120241
Dan de I love stage eyeshadow base van Essence. Ik heb heel eerlijk gezegd nog niet veel andere geprobeerd, alleen de oude van Catrice. Maar ik vind deze zeker prima werken. Mijn oogschaduw blijft gewoon de hele dag op zijn plaats. Een klein negatief puntje is dat je op het begin (als hij nieuw is en dus nog vol) snel te veel aanbrengt. Dat is even wennen en daarna gaat dat ook goed.

IMG_20140306_120406
Dit is dus het product waar ik een paar euro mee heb gesmokkeld. Hij kost geloof ik €6,69 dus ietsje meer dan 5 euro.  Ik heb altijd gedacht dat een foundation wel een product is wat je moet hebben van een goed merk. Daar ben ik totaal op terug gekomen, want ik gebruik momenteel alleen maar deze. Dat kan je ook wel zien, want hij is al bijna helemaal op.

IMG_20140306_120324
Dan toch maar wéér een product van Essence. De nieuwe lipstick lijn van Essence is echt een goede zet geweest van Essence. De oude lijn had ik nog niet gekocht al kreeg ik er geld bij. Deze daarentegen zijn echt super fijn. Ik heb gekozen voor dit kleurtje omdat het een vrolijke coraal kleur is die mooi is in de lente. Deze lipsticks zijn écht aan te raden! Er zitten meerdere mooie kleurtjes bij.

IMG_20140306_120706
Haha misschien is deze foto wel leuk om erbij te zetten. Ik zat op de grond en het hondje kwam net binnen (kan je ook wel zien aan de natte hondenpootjes op de vloer) en hij vond mijn make-up erg interessant..

Wat zijn jullie budget favorieten?
Liefs, Esther
doei

Vergeet mij niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

8 gedachtes over “5 budget favorieten

  1. De lipstick en compacte transparante poeder van essence zijn ook mijn favorieten ze zijn echt top maar de i love stage eyeshadow base vind ik voor mij echt niet werken.

Geef een reactie

