Plog zondag 9 maart

plog
Ploggen, het is een nieuwe hype onder de bloggers. Alhoewel ik het woord echt verschrikkelijk vind, vind ik de artikels wel leuk om te lezen. Ik had dus besloten om te gaan ploggen, maar wanneer? Zondag 9 maart was zo’n mooie zonnige zondag dat ik het niet kon laten om deze dag uit te kiezen. Ik heb echt een hele fijne relaxte dag gehad en ik heb nog een beetje aan school kunnen werken. Benieuwd naar mijn dag?

Zondag is echt zo’n dag dat ik het liefste helemaal niets doe. De hele dag in mijn pyjama op de bank hangen, blogs lezen, boekje lezen, heerlijk. Maar toch zijn er ook zondagen dat ik het liefste iets ga doen. Lekker even weg van huis en wat leuks doen met vriendinnen. Zo’n dag was gisteren. Het was zo’n lekker weer dat ik niet thuis kon blijven..

IMG_20140309_104532

Wauw, wat is dat toch heerlijk wakker worden met de zon die binnenschijnt. Ik had expres mijn gordijntje niet dichtgedaan zodat ik er niet te laat uit zou gaan. Ik had mijn wekker om half 10 gezet en heb uiteindelijk toch nog tot half 11 in bed gelegen. Helaas pindakaas, ik hou van mijn bed.

IMG_20140309_111001
Gelukkig heb ik mezelf wel nuttig gemaakt dat uurtje dat ik in bed lag. Ik heb een aantal reacties gelezen die ik alweer binnen had gekregen op mijn blog, waar ik heel blij mee ben. Krijg de laatste paar dagen veel meer views (en ook unieke bezoekers) en reacties, thank you guys! Daarna heb ik mijn boek erbij gepakt en ben ik lekker gaan lezen in Catching fire. Weet je wel, het tweede boek van The hungergames. Ik ben echt dol op deze boeken/films en wil het liefste de hele dag lezen. Ik ben nu bij dat ze net in de arena zijn.

IMG_20140309_111556
Zondag is bij ons echt de dag om lekker uitgebreid met zijn drie te ontbijten. Samen met mijn moeder en zusje dus. We hebben dan bakbroodjes, gebakken eitje en lekkere salades om op onze broodjes te doen. Ik geniet hier altijd echt van. Mijn favoriete combinatie op een broodje is: rucola, brie, ananas en mosterd dille saus erover. Heer-lijk. Moet je echt eens proberen.

IMG_20140309_132854
Daarna ging ik mijn kamer opruimen en nog wat foto’s maken voor le blog. Ik vind het altijd best leuk om hier creatief mee bezig te zijn. Sjaaltje eronder en experimenteren maar. Mijn kamer opruimen was echt nodig, heel mijn kamer was ontploft!

IMG_20140309_140028
Het was tijd om te zoeken naar mijn zonnebril. Ik heb nog geen behoefte gehad om een nieuwe te kopen dus ik moest even mijn oude gaan zoeken. Maar waar laat een blondje haar zonnebril na de zomer? Heb echt veel moeten zoeken. Gelukkig heb ik hem gevonden, maar ik vond nog meer. Mijn lippenstift die in de Glossybox zat YAY! Die was ik al zo lang kwijt.

IMG_20140309_141026
Daarna ging ik met een vriendinnetje naar het terras. Ik besloot om mijn lichtroze kleur weer eens aan te trekken met mijn ballerina’s.

IMG_20140309_151415
Helaas zat het echte terras al helemaal vol, dus hebben we wat gedronken bij de friettent. Was ook lekker en gelukkig konden we in de zon zitten. Erg gezellig gekletst met Roos!

IMG_20140309_151529
Roos had een supermooie sjaal om die goed bij mijn outfit paste, dus ik heb hem even gejat hihi!

IMG_20140309_175426
Daarna zijn we weer naar huis gegaan en hebben we gegeten. Ik ben toen begonnen aan mijn verslag voor Lille en nu ik die af heb ben ik deze plog aan het typen. Ik ben nu The hit aan het kijken en dadelijk nog de miljoenenjacht en dan lekker slapen, want morgen moeten we helaas weer naar school! :-(
Liefs, Esther
doei

Vergeet me niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

2 gedachtes over “Plog zondag 9 maart

Geef een reactie

