5 drugstore favorieten

5 drugstore favorieten
Jullie hebben mijn budget favorieten al kunnen zien, maar ik heb besloten om ook zo’n artikel te maken met mijn favoriete drugstore producten en high-end (dure) producten. Gewoon omdat ik het leuk vind om jullie te laten zien wat mijn favoriete producten zijn en ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie favorieten. Dus plaats dit ook op jou blog als je het ook leuk vind om te doen. Lees mee!

Drugstore producten zijn in principe producten van de drogist. In Amerika noemen ze het altijd zo, maar het zijn vooral merken als Maybelline, Rimmel en Loréal.

IMG_20140306_120759
Mijn favoriete mascara’s zijn beide van de drugstore. Op het moment is deze meer favoriet dan die van MAX factor masterpiece, dus vandaar dat ik voor deze heb gekozen. Het is de Rocket mascara van Maybelline. Hij maakt mijn wimpers super zwart, vol en lang. Ik heb er ook een review over geschreven dus die zou je terug kunnen zoeken als je wilt!

IMG_20140306_120901
Dan vind ik van Rimmel de lipsticks echt super fijn! Ze brengen fijn aan, zijn niet uitdrogend en blijven goed zitten. Verder hebben ze veel keuze uit verschillende kleuren. Ik heb helaas nog geen leuk kleurtje voor in de lente dus vandaar dat ik nog zo’n donker kleurtje moet laten zien, maar die zal binnenkort toch wel in mijn stash verschijnen haha!

IMG_20140306_120811
Dan de color tatoos. Dit zijn echt ontzettend fijne producten. Die hebben jullie ook al vaker voorbij zien komen op mijn blog. Ik heb er 5 van, maar mijn favorieten zijn deze (on and on bronze) en de roze (pink gold). Het zijn crème oogschaduws die je op zich kan dragen, maar die ook je oogschaduw beter uit laat komen. Erg fijne producten en ze zijn vaak in de aanbieding dus daar wacht ik altijd op. Deze is bijna op namelijk :(

IMG_20140306_121025
Mijn nieuwe palette van Sleek is ook zeker een favoriet. Ik heb hem nu ongeveer 3 weken en ik heb er al zoveel verschillende ooglooks mee gemaakt. Dat vind ik zo fijn aan dit palette. Je kan er alle kanten mee op. Neutrale bruine ooglooks, maar ook meer kleurrijke ooglooks. Donkere en lichte ooglooks. ALLES. Echt heel erg fijn.

IMG_20140306_120928
Dan ben ik de laatste tijd weer into de vloeibare eyeliner. Ik ben er een hele lange tijd mee gestopt, omdat ik denk dat je eyeliner zetten het beste kan oefenen met geleyeliner. Laatst vond ik deze weer terug en ik kan het gewoon. Eindelijk!! Ik denk dat het zelfs nog netter is dan met mijn geleyeliner. Helaas is hij echt bijna helemaal op, maar heb nog wel een bruine dus die gebruik wel eventjes tot ik weer een nieuwe heb.

Dit waren mijn 5 favoriete drugstore producten. Wat zijn die van jullie?
Liefs, Esther
doei

Vergeet mij niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

2 gedachtes over “5 drugstore favorieten

Geef een reactie

