Review: Bioderma micellair water

Bioderma
Bioderma is echt ontzettend bekend met dit product. Ik denk dat je hem vast wel ergens voorbij hebt zien komen. Ik heb hem nog elke keer dat ik in Frankrijk ben geweest in mijn hand gehad en dit was de laatste keer, hij ging gewoon met mij mee. Ik was er zo benieuwd naar. Ik heb hem nu uitgebreid getest en ga jullie vandaag vertellen wat ik ervan vind.

Dit product kan je overal vinden als je in Frankrijk komt bij de apotheken. Voor de mensen die wel eens in Frankrijk in de stad komen is het wel duidelijk dat er daar overal apotheken zijn. Niet een per dorp, maar soms zelfs meerdere per straat. Het product is dus makkelijk te verkrijgen. Wat wel een nadeel is aan al die apotheken is dat de prijs per apotheek kan verschillen. Daar moet je dus goed op letten.

IMG_20140309_133228
De verpakking van het product vind ik mooi. Het is een grote fles waar maar liefst 500 ml in zit! Dat is een halve liter, erg veel dus. Met dit product kan je wel een tijdje vooruit. Ik vind de tekst die erop staat erg netjes en duidelijk. Je hoeft niet 5 keer te kijken voordat je in de gaten hebt wat het is. Verder vind ik het ook leuk dat hij een roze dop heeft.

IMG_20140309_133220
Het micellair water is ontwikkeld om je make-up te verwijderen. Je kan het product voor zowel je gezicht als je ogen gebruiken, wat ik wel echt een pro vind! Verder is hij geschikt voor de gevoelige huid. Er zitten maar weinig ingrediënten in, wat handig is voor iemand zoals ik dus ik heb hem eens grondig doorgelezen. Er zit geen alcohol of parfum in het micellaire water, wat voor velen een positief iets zal zijn.

IMG_20140309_133147
Mijn mening? Ik vind het echt een super product. Hij werkt zo fijn en heel erg handig. Je doet wat op een wattenschijfje en je wrijft gewoon over je gezicht/ogen. Ik gebruik hem als extra reinigen na Purity en hij verwijdert écht alle restjes van mijn gezicht. Dat is natuurlijk wat je verwacht van zo’n product, maar hij maakt het ook waar. Hij haalt ook met gemak alle oogmake-up van je gezicht. Zelfs als je heel veel lagen draagt (oogschaduwbasis, meerdere oogschaduws, eyeliner, mascara, oogpotlood) verwijdert hij alles.

Kortom, ik kan iedereen dit product aanraden. Hij doet gewoon wat hij belooft en dat vind ik erg belangrijk aan een product. Je kan wel allemaal dingen beloven en het vervolgens niet waarmaken, maar daar heb je ook niets aan. Ik kocht deze fles van 500 ml bij een apotheek in de supermarkt voor €10,90. Je kan vaak een duo pak kopen voor ongeveer €18,-!
Hebben jullie al ervaring met Bioderma?
Liefs, Esther
doei

Vergeet me niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Geef een reactie

