Review: SLEEK Oh so special palette

sleek
Een aantal weken geleden hebben jullie in een shoplog kunnen zien dat ik twee producten had gescoord bij SLEEK. Sleek is een bekend merk in beautylover land en is redelijk goedkoop. Ze hebben heel veel verschillende i-divine (zo heten zo) paletten. Met naturel kleurtjes, met felle kleuren, met matte kleuren, alles eigenlijk. Echt leuk om te gaan verzamelen. Zijn jullie benieuwd naar dit palette?

Mijn eerste producten van dit merk! YAY! Ik ben altijd zo excited als ik producten ga testen van merken die ik nog niet ken. Ik heb er even een paar weken overheen laten gaan voordat ik een review zou schrijven, omdat er zoveel kleuren inzitten en ik toch wel meerdere verschillende looks uit wilde proberen.

IMG_20140223_105420
Dit is het uiterlijk van de Sleek palettes. Op deze foto zie je rechts het Oh so special palette en links zie je een face form palette. Hier komt ook nog een review over. Sleek heeft een standaard verpakking die iedereen herkend als hun merk. Dat vind ik erg goed aan een merk. Als ik een palette zie met zo’n uiterlijk denk ik gelijk aan Sleek en ik denk dat dat toch een beetje is wat je wilt bereiken met een merk. Ik vind het uiterlijk niet bijzonder, maar wel mooi. Het is gewoon strak en duidelijk. Mat zwart, met de letters erop van Sleek. Leuk!
Voor dit palette betaal je €9,99, wat ik niet veel vind voor een palette met 6 mooie kleurtjes erin. Het verkrijgen van Sleek is een minder leuk verhaal in Nederland. Je moet hem bestellen via een webshop (bijvoorbeeld http://www.boozyshop.nl), maar in Eindhoven zit bijvoorbeeld wel een winkeltje waar Sleek wordt verkocht.

IMG_20140223_105545
Op deze foto kan je de kleuren het best zien zoals ze zijn. Aan de linkerkant zie je wat meer lichtere kleurtjes en aan de rechterkant wat donkerder. Zoals je kan zien heeft dit palette echt vanalles. Normale bruintinten, wat peachkleuren, shimmer en mat, blauw, paars, highlighter, eigenlijk heeft dit palette alles wel. Dat vind ik er zo leuk aan en daarom heb ik ook gekozen voor dit palette van Sleek. Je kan er echt heel veel verschillende ooglooks meemaken en dat is echt tof!

IMG_20140223_105608
Boven van links naar rechts: bow – organza – ribbon – gift basket – glitz – celebrate
Onder van links naar rechts: pamper – gateau – the mail – boxed – wrapped up – noir
Erg leuke namen! Dat lijkt me echt moeilijk bij een palette. Dan heb je het palette ontworpen, de kleuren zijn klaar en dan de namen nog! Haha gelukkig hoef ik dat niet te doen.

IMG_20140222_194930
Hier zie je de swatches. Je ziet eerst de bovenste rij van links naar rechts en daarna de onderste rij. Zoals je ziet zijn de kleuren erg goed gepigmenteerd. Zelfs de matte kleuren. Dat is niet verkeerd! Verder zijn de kleuren erg handig in gebruik. Ze zijn goed aan te brengen en makkelijk te blenden.

6
Dit is de look die ik vorige week online plaatste met dit palette. Als je er benieuwd naar bent check dan even deze link: https://preventwhatifs.wordpress.com/2014/02/27/review-sleek-face-form-palette/

Kortom, ik ben erg blij met dit palette en ik ben zeker van plan om meerdere palettes te gaan kopen van Sleek!
Hebben jullie al ervaring met Sleek?
Liefs, Esther
doei

Vergeet me niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Een gedachte over “Review: SLEEK Oh so special palette

Geef een reactie

