5 high-end/dure producten

high-end
En zoals beloofd vandaag mijn vijf favorieten die duur zijn! Althans, ik vind ze duur. Ik ben iemand die heel erg blij kan zijn met goede budget producten, maar wat kan ik toch genieten van nieuwe dure producten. Ze geven je toch net dat extra beetje luxe. Ik heb even gerommeld in mijn stash en ik ben op deze vijf pareltjes uitgekomen. Twee producten van M.A.C., twee lipproducten en een palette. Ben je benieuwd?

IMG_20140306_121248
Mijn eerste favoriet is natuurlijk het Naked 2 palette. Ondanks dat ik hem de laatste tijd minder gebruik dan voorheen blijft hij echt prachtig en is het altijd weer prettig om mee te werken. Ik gebruik hem minder, omdat het anders gewoon zonde is van mijn andere oogschaduws en ik heb nog een paar andere nieuwe, mooie paletjes! Maar als je van bruine ooglooks houdt en er best wel wat geld aan uit wilt geven raad ik je het Naked 2 (of 1/3) zeker aan!

IMG_20140306_121343IMG_20140306_121357
Mijn eerste high-end lipstick was van Lancome. Het was weer eens 40% korting op alle lipsticks bij de Ici Paris XL en ik besloot om mijn allereerste high-end lipstick te kopen. Het maakte mij echter niet uit van welk merk de lipstick zou zijn, als de huls maar mooi zou zijn. Toen ik het aan die vrouw vertelde die mij wilde helpen kwam ze gelijk met deze lipstick aanzetten en toen ik hem opdeed was ik gelijk om. Hij staat me echt mooi (is het stom om dat van jezelf te zeggen, hihi)! Ik draag hem nog regelmatig en ben er superblij mee!

IMG_20140306_121443
Uh Esther, waarom zet je ineens een foto van een planeet midden in je artikel? Nee jongens, dit is geen planeet. Het is de prachtige highlighter Soft and gentle van M.A.C. Ook dit product gebruik ik nu minder dan ik deed toen ik hem net had, maar ik heb zoveel en ik wil het allemaal gebruiken. Toch krijg ik altijd reacties over mijn highlighter als ik deze highlighter draag. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat!

IMG_20140306_121419
Als ik deze foto zie moet ik een beetje huilen. Weet je nog hoe mooi hij eruit zag toen ik hem net nieuw had? In elk geval is dit wel een teken dat ik hem veel gebruik. Hij is zó mooi. Er is geen enkele andere blush van mij die op kan tegen deze blush (misschien die van de HEMA een beetje). Het is roze, maar met zo’n bijzonder randje eraan. Helaas is het een limited edition, maar ik kan je vertellen dat alle blushes van M.A.C. superfijn zijn!

IMG_20140306_121325
Lipsticks zijn dingen waar ik best wel wat geld aan uit kan geven, omdat je bij lipsticks toch vaak wel merkt dat ze gewoon een stuk beter blijven zitten als je er wat meer geld aan uit wilt geven. Deze lipstick is ook echt geweldig. Kijk even naar het uiterlijk en ik denk dat menig vrouw het al zou willen hebben om naar te kijken. Verder vind ik de kleur echt super mooi. Het is roze, maar dan anders. Net als de blush van M.A.C., maar dan juist de donkerdere kant op haha. Echt een aanrader ook!

Wat zijn jullie high-end favorieten?
Liefs, Esther
doei

Vergeet mij niet te volgen via Bloglovin!
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

3 gedachtes over “5 high-end/dure producten

  1. ik heb ook lipsticks van Yves saint laurent en hij is zo mooi, neem hem daarom wel niet mee in mijn tas omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurt of ik hem kwijt raak of zo.

Geef een reactie

