I AM BACK?!

i love blogging

Dus, ik heb al een tijdje niet meer geschreven en dat had zo zijn redenen. Dat neemt niet weg dat ik het niet mis om lekker te schrijven. Ik heb er veel over nagedacht en heb besloten om af en toe wat te gaan schrijven, misschien een artikel om de dag of om de twee dagen. Verder wil ik ook het idee van de artikels gaan veranderen. Ben je benieuwd? Lees dan mee.

De reden dat ik weer artikels wil schrijven is makkelijk: ik vind het heerlijk om dingen uit mijn leven met jullie te delen. Ik vind bloggen gewoon superleuk. Toch merk ik dat elke dag een artikel plaatsen over beauty niet echt mijn ding is. Bovendien is het zo dat er tegenwoordig al honderden, wat zeg ik duizenden, blogs zijn over beauty en ik wil mezelf toch wel onderscheiden.

Ik heb veel inspiratie gehaald uit de blog van Thessa. Even voor de duidelijkheid, ik ga haar blog niet nadoen. Ik ben wél geïnspireerd door haar blog, omdat zij (volgens mij) gewoon schrijft over wat zij leuk vind. Dit kan je ook merken aan hoe ze het schrijft. Het is ontzettend leuk om te lezen wat ze allemaal meemaakt op haar dates en verder in haar leven. Haar blog is: http://www.singleandthecity.nl. Ze heeft momenteel ook een leuke winactie lopen!

Daarom wil ik mijn blog ook een stuk persoonlijker maken dan hij was. Ik heb er ook wel aan gedacht dat er ook mensen zijn die dit gaan lezen waarvan ik liever niet heb dat ze het lezen, maar I don’t care. Het is mijn leven en ik ga schrijven over de dingen die ik leuk vind om met jullie te delen.

Het is niet zo dat ik totaal niet meer over make-up of beauty ga schrijven, maar in elk geval niet meer zoveel  als dat het was. Ik ga de komende tijd nog even bedenken hoevaak ik een artikel ga schrijven, even wachten tot ik mijn draai heb gevonden. Ik vind het in elk geval super leuk om weer bezig te zijn met mijn blog.

Ik hoop dat jullie mijn blog gaan/blijven volgen!
Liefs, Esther
doei

4 gedachtes over “I AM BACK?!

  1. Klinkt goed meis! Je blog persoonlijker maken en schrijven over wat je leuk vind maakt het leuker voor je lezers om te lezen. Thanks voor de complimenten en de link. Succes met bloggen! X Thessa

Geef een reactie

