EXCITED | BEAUTYGLOSS PARTY

mascha's cover
http://www.beautygloss.nl

Ik weet het nog goed, ik volgde beautygloss al een tijdje toen de eerste party werd gepland. Wat leek me dat leuk zeg. Ik zou alleen nooit het lef hebben om naar zoiets te gaan in mijn eentje. Vorig jaar was de tweede party en na alle toffe reacties daarop te hebben gelezen besloot ik dat ik er volgend jaar (dit jaar dus) echt bij moest zijn. Of ik nou alleen zou gaan of met meerderen, het maakt me niet uit. Ik moet en zal naar de party gaan!

Ik heb echt al maanden geleden, 20 september om precies te zijn, kaartjes besteld voor de beautygloss party samen met mijn mede beautyvriendinnetje Caitlin. Ik ben zo blij dat het nu eindelijk dichtbij komt. Het is nog maar 17 dagen. Wat is het toch leuk om uit te kijken naar zulke dingen.

Toen Mascha bekend maakte dat haar boek gelanceerd zou worden op de party werd ik nog enthousiaster. Ik vond het in haar vlogs al super interessant klinken, maar het werd steeds leuker. Het gaat over liefde, genieten, jezelf zijn en carrière. De eerste 500 boeken die ze verkoopt op haar party heeft ze gesigneerd dus ik ga zeker proberen een van de gesigneerde boeken te bemachtigen. Verder wil ik op de party ook zeker even een kijkje nemen bij Inglot. Ik baal er zo erg van dat die winkel is gesloten in Eindhoven. Inglot is echt een van mijn favoriete merken, dus ik hoop er iets leuks van de kunnen scoren op de party.

We willen die dag ook graag Flormar op gaan zoeken in Amsterdam. Het merk komt uit Turkije en er zit maar een winkel van in Nederland. Ik heb zelf nog niets van dit merk, maar er staan de laatste tijd veel reviews van online en deze reviews zijn ook goed. Het is een goedkoop merk dus ik ben er erg benieuwd naar. In april wordt de Forever 21 geopend in Amsterdam en ook hier willen we een kijkje gaan nemen.

We hebben deze dag dus veel te doen en ik heb er superveel zin in. Hebben jullie nog aanraders om lekker te lunchen in Amsterdam (dichtbij het station) of om leuk te shoppen?
Liefs, Esther
doei

Geef een reactie

