MAKE-UP LATELY | EYELINER, LIPSTICK

eyeliner

Make-up is en blijft mijn passie en dat zal het altijd blijven. Het hoort bij mijn leven. Toch veranderen mijn gewoontes regelmatig. De ene maand draag ik veel dit en de andere maand draag ik veel dat. Ik vind het zelf altijd interessant om te lezen van anderen, dus ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Gezicht
Over het algemeen ben ik nooit een meisje geweest waarvan de foundation helemaal perfect moet zijn en dat je een flawless huid moet hebben. De laatste tijd vind ik dit wél heel erg mooi. Bronzer gebruik ik al een hele tijd dagelijks, maar highlighter heb ik sinds kort ook toegevoegd aan mijn dagelijkse routine. Het kan je zo laten stralen, zeker nu de zon zich wat meer laat zien.

Ogen
Mijn gewoontes wat ogen betreft de laatste tijd zijn misschien nog wel het meest opvallend. Ik draag bijna geen oogschaduw meer en dat is echt een wonder, want ik ben dol op oogschaduw. Ik vind momenteel een eyeliner gezet met zwarte oogschaduw genoeg. Wel blijf ik veel mascara dragen, het hoort gewoon bij mij!

Lippen
Aangezien ik mijn ogen rustig houdt de laatste tijd wil ik meer felle lipstick dragen. Felle lipstick blijft een dingetje. Je wordt soms zo gek aangekeken en opzich trek ik me daar niet veel van aan, maar hé! Toch vind ik het de laatste tijd niet erg, mooie gezichtsmake-up, de ogen rustig en een mooie in tha face lipstick! Love it, past ook goed bij de lente.

Make-up lately wordt een vaste rubriek op mijn blog. Ik ben en blijf een make-up freak en die liefde zal niet zomaar verdwijnen. Daarom deel ik in deze rubriek mijn make-up gewoontes van de afgelopen tijd. Draag ik veel of juist weinig make-up en wat voor kleuren spreken mij op dit moment aan? Verder ben ik ook erg benieuwd naar jullie make-up gewoontes. Misschien haal ik er nog inspiratie uit!

Een gedachte over “MAKE-UP LATELY | EYELINER, LIPSTICK

Geef een reactie

