BUCKETLIST

bucketlist
A list of things you haven’t done before, but you want to do before you die..

concert best friend

Het lijkt me echt zo tof om samen met een vriendin bij een groot concert aanwezig te zijn. Gelukkig kan ik deze in november van mijn lijstje strepen!

SONY DSC
Ik vind de Franse taal zó mooi. Vloeiend zal ik het nooit spreken, maar beter dan nu zou al een mooi begin zijn..

graduate
Do I need to say more?

high-end make-up
Ik heb al veel high-end make-up, maar ik zou echt graag veeeeel meer willen. Het geeft gewoon echt een luxe gevoel.

love bridge
Ik ben al meerdere keren in Parijs geweest, maar ik heb de love bridge nog nooit bezocht. In mei ga ik weer, dan wil ik er zeker wel even gaan kijken!

perfect date
Het idee van daten is in Nederland veel anders dan in Amerika ofzo. Mij lijkt het echt geweldig om een echte echte date te hebben.

shopping
To die for!!!!

spontane
Ook dit wil ik nog ooit doen in mijn leven. Gewoon spontaan besluiten om er even tussenuit te piepen! Heerlijk

times square
Überhaupt wil ik nog heel graag naar New York, maar Times Square bezoeken is toch wel een van mijn dromen. Hopelijk kan ik deze ooit afstrepen!

what i really think
Ik denk dat het goed zou zijn als iedereen dit zou doen, maar niet op een kwetsende manier. Ik denk niet dat er mensen bestaan met echt verkeerde bedoelingen, dus als je hun achtergrond weet kan je die persoon misschien toch accepteren en respecteren.

white christmas
Jaaaa 2014 is gonna be the year! I hope!

Wat voor dingen willen jullie nog doen in jullie leven?
Liefs, Esther

Geef een reactie

