QUOTE 1

quote 1


If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change the way you think about it.

Het leek me leuk om met jullie inspirerende quotes te delen. Ik val maar meteen met de deur in huis met een mooie, maar moeilijke quote. Sommige dingen zijn nou eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik wil jullie wel in laten zien hoe belangrijk dit is. Ik kan bijna met zekerheid tegen jullie zeggen dat je een stuk positiever in het leven gaat staan als je deze quote opvolgt.

De bedoeling is dus dat als je iets niet leuk vind je het moet veranderen. Als je het niet kan veranderen, verander dan je manier van denken. Niet alles kan zo zijn zoals je het wilt. Als je het niet kan veranderen, probeer het dan te accepteren. Blijf er niet over mokken of probeer je er minder druk over te maken, zet je er overheen en wees blij.

Soms zitten er dingen tegen in het leven, bij mij, bij jou, maar ook bij de rest van de wereld. Niemand heeft precies het leven zoals hij wil, maar accepteer hoe je leven is. Waar het dan ook over gaat. Het is moeilijk, ik weet het. Maar besef dat je leven er een stuk rooskleuriger uit gaat zien als je dingen probeert te veranderen en anders het accepteert en je er overheen probeert te zetten.

Wat vinden jullie van deze quote?
Liefs, Esther

Een gedachte over “QUOTE 1

Geef een reactie

