SHOP | KRUIDVAT 1+1 GRATIS ACTIE

1+1

Oeps. Een aantal dagen geleden schreef ik nog een artikel dat ik make-up de laatste tijd goed kon laten liggen in de winkel en nu schrijf ik alweer dit artikel. Ik denk dat menig beautylover wel in de gaten had dat deze actie gisteren avond was en ik denk ook dat bijna niemand deze actie kan weerstaan. Ik heb er best lang over nagedacht, maar ik kan dit echt niet aan me voorbij laten gaan. Ik heb wel goed nagedacht over welke dingen ik ging kopen, want dingen die ik niet nodig heb mogen niet met me mee. Daarom neem ik jullie mee in mijn denkproces.

De twee dingen die ik zeker wil kopen zijn de poeder van Essence (matte) en de oogschaduwbasis van Essence. Mijn poeder was op en ik gebruik nu een andere van Gosh, maar ik ga daarna toch weer die van Essence gebruiken dus dan maar voor 50%, dat is altijd beter. Aan de oogschaduwbasis leek geen einde te komen, maar hij is nu dan toch echt op. Die neem ik ook maar meteen mee.

Verder heb ik heel veel zitten denken om de Fit me foundation te kopen. Deze foundation gebruik ik in de zomer en aangezien het steeds weer een stukje warmer wordt kan ik deze binnenkort toch wel gaan gebruiken. Toch heb ik besloten om deze niet te halen, omdat Maybelline producten zo vaak in de aanbieding zijn dat ik die ook wel een andere keer kan kopen. Ik gebruik nu toch nog mijn foundation van Catrice en die is voorlopig nog niet op.

Dan wil ik wel een nieuwe eyeliner. Mijn favoriete vloeibare eyeliner is van Rimmel en kost €7,50. Toch mooi meegenomen al is hij voor de helft. Deze ga ik meenemen in zwart en heel misschien ook nog in bruin, maar ik denk dat ik het bij zwart houdt.

Toen liep ik vast. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Maar toch.. Deze actie is maar een keer in de zoveel tijd. Waarom Kruidvat? Waarom doen jullie me dit aan? Daarom heb ik om half 5 afgesproken met een meisje die ook van make-up houdt en kan ik even goed nadenken welke producten ik graag zou willen en welke producten ik beter kan laten liggen. Jullie kunnen binnenkort wel een shoplog verwachten!

Liefs, Esther

Een gedachte over “SHOP | KRUIDVAT 1+1 GRATIS ACTIE

Geef een reactie

