BESLUITEN NEMEN..

Meiden, ik kan maar geen besluit nemen over hoe ik nu verder ga met mijn blog. Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen en ik denk meerdere keren per dag van “Woah daar wil ik over schrijven”, maar ik heb gewoon het idee dat ik dan over een tijdje toch weer stop. Ik heb er gewoon nog niet helemaal een goede draai in gevonden. Ik vind beauty ontzettend leuk, dat is mijn passie en ik ben daar dagelijks mee bezig. Ik vind het dan ook ontzettend leuk om over te schrijven, maar reviews schrijven omdat het moet vind ik minder. Ofja moet.. Voor mijn idee dan ;-)! Als je reviews wilt lezen typ je tegenwoordig een paar woorden in op google en je vind honderden, wat zeg ik? Duizenden verschillende sites met allemaal een andere review. Hoe onderscheid je jezelf dan nog? Dat is wat ik moeilijk vind. Ik vind make-up geweldig, ik vind schrijven geweldig en ik vind het al helemaal geweldig dat er zoveel mensen zijn die mijn blog ook daadwerkelijk lezen. Dat had ik nooit verwacht en ook nooit durven dromen. Ik heb ondertussen al mijn eerste opdracht gehad door mijn blog! Hoe vet! Ik vind het bloggen gewoon zo leuk dat ik het echt niet helemaal kan laten liggen. Ik ga gewoon schrijven en ik kijk wel waar ik uiteindelijk beland. Lezen jullie weer mee?
Liefs, Esther

2 gedachtes over “BESLUITEN NEMEN..

Geef een reactie

