NEW IN: SPAARPOT

20140530_205545
Ik denk dat jullie onderhand wel in de gaten hadden dat ik ontzettend enthousiast kan worden van de kleinste dingen. Vandaag heb ik er weer een. Lezen jullie mee?

Een spaarpot, ik denk dat iedereen er wel een heeft gehad in zijn kindertijd. Elke keer gooide je je zakgeld erin en eens in de zoveel tijd ging je het dan op de bank zetten of kocht je er snoepjes van. Tegenwoordig kan je zoveel met je geld doen en mijn geld gaat vooral uit naar veel make-up, kleding en andere hebbedingetjes. Ik pin bijna alles, maar af en toe heb ik contant geld en dat bras ik dan echt op. Daarom heb ik besloten dat ik een spaarpot wilde. Het plan is dat alle losse munten in mijn spaarpot gaan en misschien af en toe ook briefjes van 5. Stiekem spaar je dan best veel.

Nou is het zo dat ik in de vakantie een midweekje naar Barcelona of Valencia ga (we moeten nog boeken) en dit eigenlijk best onverwachts komt. Nu is een spaarpotje al helemaal handig. Ik kan het wel van mijn spaarrekening betalen, maar ik wil het uiteindelijk toch terug verdienen. Daarom ga ik nu heel hard sparen in mijn spaarpotje zodat ik in Spanje dadelijk lekker veel leuke dingen kan doen (en kopen)!!

20140530_205534

Dus.. Genoeg redenen om op zoek te gaan naar een spaarpot. Vroeger waren het vooral varkentjes, maar tegenwoordig heb je ze in alle soorten en maten. Ik heb zelf gekozen voor dit leuke uiltje (Novy – €4,95). Ik heb er al een paar dingen in gedaan en als ik tot aan de vakantie zo enthousiast bezig blijf heb ik een hele hoop bij elkaar gespaard!

20140530_205554
Wat vinden jullie van dit concept? Doen jullie met me mee?

Liefs, Esther

Een gedachte over “NEW IN: SPAARPOT

Geef een reactie

