DAGJE SCHEVENINGEN

20140529_102741
Donderdag 29 mei was het zover: dagje naar Scheveningen! Benieuwd wat we hebben gedaan en hoe de dag was? Lees mee!

Tijdje geleden hadden we (het gezinnetje en Mike mocht ook mee) kaartjes besteld voor Sister act. We besloten er een hele dag Scheveningen van te maken. Om half 10 zaten we dan ook in de auto. Ik heb me in de auto opgemaakt en wonder boven wonder was dat nog best goed gelukt!

20140529_130608
Wat hebben we gedaan? Vooral heel veel genoten op het terras. Ik vind het altijd super leuk om mensen te kijken en ondertussen lekker te genieten van een drankje. Het was jammer van het weer, maar gelukkig zat er een “openhaard” in de tafel, hoe leuk!

20140529_180751
Verder hebben we lekker gewinkeld! Ik heb mijn galajurk gescoord (foto’s en een artikel komen na het gala) en ik ben er super blij mee. Toen het bijna vijf uur was hebben we ergens een hapje gegeten en dit was het dessert.

20140529_230146
En toen door naar SISTER ACT! Wat is het een supergave musical zeg. Ik ga al jaren naar musicals en ik blijf ervan genieten!

Kortom, het was een hele leuke dag :-)
Liefs, Esther

2 gedachtes over “DAGJE SCHEVENINGEN

Geef een reactie

