EOTD: MOM’S BIRTHDAY

Kennen jullie dat? Je hebt een feestje en je hebt niks voorbereid wat make-up betreft. Je gaat gewoon neuzen in je stash en uiteindelijk ben je blij met het resultaat.. Dat had ik op mama’s 50e verjaardag. Benieuwd?

20140518_132023

Daar zat ik dan.. Aan mijn bureau, te neuzen in mijn stash. Het was warm, maar ik wilde me tóch opmaken. Ik begon met mijn gezicht (net als altijd) en besloot toen gewoon random iets te proberen.

Ik pakte een made to stay oogschaduw van Catrice, een gouden en gebruikte deze als basiskleur. Daarna pakte ik mijn paletje van KIKO en bracht de paars/roze kleur aan in de crease. Wat heftiger dan normaal. De donkerpaarse kleur gebruikte ik om het geheel nog even wat aan te zetten en tada.. Klaar is kees.

Het is een hele simpele look, maar ik vind hem zelf echt geslaagd. Ga deze look vaker dragen de komende tijd denk ik.

Hebben jullie ook wel eens zo’n make-up momentje dat je echt niet weet wat je wilt?
Liefs, Esther

P.S. Deze look had ik niet gemaakt voor op mijn blog eigenlijk, dus de foto is niet helemaal hoe hij zijn moet. Bij de volgende look zijn er weer meer foto’s. Beloofd!

4 gedachtes over “EOTD: MOM’S BIRTHDAY

Geef een reactie

