IK GING NAAR PARIJS EN IK KOCHT.. NIKS?!

image

Afgelopen zaterdag was het weer zo ver. Het jaarlijkse reisje naar Parijs met alle mensen die Frans hebben gekozen in hun pakket. Voor mij was het alweer de vierde keer op rij! Vandaag heb ik een soort van “shoplog” voor jullie en er komt ook nog een verslag van de gehele dag! Lees mee..

Jullie hebben inmiddels al meerdere shoplogs voorbij zien komen op mijn blog en ik denk dat jullie wel in de gaten hebben dat ik echt een gat in mijn hand heb. Salaris? Mooie gelegenheid om naar de stad te gaan. Kledinggeld? Hupsefluts, gelijk opmaken door nieuwe kleding te kopen. Toch ben ik op het punt gekomen dat ik probeer er beter mee om te gaan. Ik vond alleen het idee van proberen al leuk, maar dat het op zo’n dag als in Parijs ging lukken had niemand gedacht.

Ik had €50 gepind en ik mocht dit van mezelf ook opmaken. Ik had alleen wel in mijn achterhoofd dat als er wat over was het in mijn uiltje ging voor mijn reisje naar Barcelona. Ik ben meerdere make-up winkels ingeweest, maar eerlijk gezegd spreekt make-up mij de laatste tijd niet zo aan. Ik heb gewoon al zoveel en ik wil iets alleen hebben als het iets toevoegt of een supermooie verpakking heeft. Nou was het Naked 3 palette het enige waarover ik echt getwijfeld heb, maar als ik genoeg spaar mag ik hem van mezelf meenemen uit Barcelona.

Verder ben ik nog twee andere keren in dubio geweest of ik het zou doen of niet. In de Forever 21 en in de New look. Ik wilde namelijk heel graag een nieuwe tas en bij de Forever 21 hadden ze een supermooie. Ze hadden hem alleen in twee kleuren waardoor ik echt niet kon kiezen en dus maar besloot ze allebei niet te nemen. Bij de New look ging het ook om een tas. Hij was crème kleurig met mintgroen. Ik vond hem echt heel tof, maar was bang dat hij niet overal bij zou staan. Makkelijk eigenlijk om iets te laten liggen!

Ik ben eigenlijk heel trots op de beslissingen die ik heb gemaakt, want ik had uiteindelijk €18 over om in mijn uiltje te doen. Barcelona, here I come!
Liefs, Esther

3 gedachtes over “IK GING NAAR PARIJS EN IK KOCHT.. NIKS?!

  1. Vet goed dat je jezelf zo hebt beheerst. Zelf denk ik tegenwoordig ook eerste drie keer na voor ik een impuls aankoop doe. Daarnaast vind ik het stiekem ook leuk om te sparen en om ergens naar uit te kijken. Het Naked 3 palette is wel echt prachtig, dus zeker een aanrader om mee te nemen uit Barcelona, daar hoef je iig niet over te twijfelen haha.

Geef een reactie

