EXAMENS + VAKANTIE

loesje
Het blijft iets waar je heel je schoolleven naar uit kijkt. Het moment dat je een stuk eerder vakantie hebt dan de rest in je examenjaar. Ik heb het nu voor de tweede keer en ik vind het heerlijk. Ben je benieuwd hoe mijn examens zijn gegaan en hoe mijn vakantie tot nu toe bevalt? Lees dan mee!

De examens kwamen ontzettend snel dichtbij en ik heb op het einde ook echt heel erg lopen stressen. Stress is niet goed voor je, maar ik kan het niet voorkomen. Toch heb ik mijn examens goed gemaakt. Van de 7 examens heb ik er 5 nagekeken en deze heb ik allemaal voldoende gemaakt. Zelfs Frans en Economie (waar ik vorig jaar op zakte) waren hoger dan verwacht. Toch blijf ik in mijn achterhoofd houden dat er een kans is.. Ik heb Geschiedenis en Filosofie namelijk niet nagekeken. Puur omdat dat moeilijk na te kijken is en ik mezelf er waarschijnlijk alleen maar bang door maak. In principe kan ik voor beide vakken een laag punt halen, maar ben zo bang voor de 5.5 gemiddeld. Nog een week en dan ben ik verlost! Duimen jullie mee?

Het voordeel van de examens is dat je ontzettend vroeg vakantie hebt. Ik heb nu namelijk al twee en een halve week vakantie en wat is het genieten. Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe best wel druk heb, voor mijn gevoel dan. Heb nog maar 1 echte chilldag gehad, maar die komen er nog genoeg aan.

Hoe gaat het bij jullie op school? Wanneer hebben jullie vakantie?
Liefs, Esther

7 gedachtes over “EXAMENS + VAKANTIE

  1. Examens, ik weet nog hoe ontzettend spannend ik dat vond! En het is ongelooflijk hoe snel de vier jaar daarna zijn gegaan! Ik ben nu alweer aan het afstuderen en de spanning voor het afstuderen voelt weer een beetje net als toen! Wat goed dat je in ieder geval al 5 van de 7 tentamens goed hebt gemaakt! Dan kan je al een beetje opgelucht ademhalen :) Ik duim voor je dat je voor geschiedenis en filosofie ook goede cijfers hebt! Veel succes nog! Liefs!

  2. Oh god, I feel you dame! Ik had wel examens, maar je VMBO-examens die zijn toch wel het spannendst. Gesprekken voeren, dat is echt rot.. ik haat dat zo, maar daarvoor ben nik wel allemaal geslaagd. YOU CAN DO THIS LADY! Hopelijk ben geslaagd, we gaan duimen voor je! ^^ En neem nog een chilldag, want daar moet je nu echt gebruik van maken hoor, voordat je het weet, is het ovah!

  3. Ik duim voor je! En voor geschiedenis en filosofie zal je vast ook een goed punt hebben!! En vergeet niet te genieten van je vakantie hé! ;p

Geef een reactie

