GALABAL 2014

Prom 1
Afgelopen week was het weer zover. Het jaarlijkse galabal! Ik heb het hele jaar lang getwijfeld of ik wel wilde gaan, maar toen ik eenmaal mijn jurk had gevonden kon ik niet meer wachten. Kijk mee voor de foto’s!

prom 2
We waren met vier meiden, de meiden waarmee we meestal zaten in de pauze.

prom 3
Het vriendje mocht niet mee (regel bij ons op school), maar hij had wel gereden met de bmw.. Dus even op de foto samen!

prom 4
Toen we naar de auto liepen moesten we bij ons de trap af en een moeder die foto’s maakte vond dit een supermooie setting voor foto’s dus klik klik klik, daar gingen we weer. Ik vind deze foto’s uiteindelijk wel superleuk geworden!

prom 5
En nog eentje met de auto! Ik ben heel erg blij dat ik uiteindelijk mee ben gegaan naar het gala. Het was een mooie afsluiting met zijn allen!
Liefs, Esther

13 gedachtes over “GALABAL 2014

Geef een reactie

