APP | WATER YOUR BODY

water your body

Het lijkt wel of heel Nederland in de ban is van letten op je gezondheid. Je ziet het overal voorbij komen Twitter, Instagram, maar ook steeds meer op blogs. We weten allemaal dat water drinken gezond is, maar toch drinken veel mensen niet genoeg. Er wordt altijd gezegd dat je anderhalve liter water moet drinken op een dag. Ik heb een handige app die dit voor je bijhoudt.

Water your body is een app die aangeeft hoeveel water je moet drinken op een dag. Er zijn verschillende maten bekers/flesjes waarmee je bij kan houden hoeveel je hebt gedronken.

water your body 2
De app geeft ook meldingen dat je water moet drinken. Ik drink bijvoorbeeld wel water, maar niet zoveel als nodig is. Als de app dan een melding stuurt dat ik moet drinken, pak ik gelijk mijn flesje water erbij en denk je er dus weer aan. Soms is het wel vervelend, maar je kan het makkelijk wegdrinken.

Leuk weetje: Als je je telefoon op geluid hebt staan geeft de melding een geluid alsof je een glas water in aan het schenken bent.

water your body 3
De app houdt alles bij omtrent water drinken. Het gemiddelde dat je drinkt op een dag, of je het haalt, het gemiddelde van een jaar, hoeveel % je drinkt van de hoeveelheid die ingesteld staat.. Alles!

Met dit weer moet je lekker veel water drinken, dus ga allemaal naar Play store en download Water your body.
Liefs, Esther

P.S. Ik heb al deze foto’s van Google afgehaald!

6 gedachtes over “APP | WATER YOUR BODY

      1. Wow drukte iets te snel op verzenden, maar de app heet Water your body. En thanks dat je dat even meld.. Heb er vandaag alleen niet veel tijd voor. Ga het er zo snel mogelijk bijzetten!

  1. Wat een handige app! Ik drink eigenlijk te weinig water. Met als gevolg: hoofdpijn :-( Met name in deze warmere periode. Ik ga ‘m zo eventjes downloaden. Thanks for sharing!!

Geef een reactie

