GESLAAGD?!

image

Goedemorgen lieve lezers!
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik in mei mijn examens gedaan en kreeg ik gisteren te horen of ik ze had gehaald. Ik zal het niet spannender maken dan het is: IK BEN GESLAAGD!!

Na 7 jaar met ups en downs op deze school te hebben gezeten, ga ik hem dan toch echt verlaten mét mijn havo diploma. Wat ben ik blij dat ik door heb gezet op momenten dat het allemaal even niet lukte, want heb nu toch wel weer bewezen dat ik het kan! Heb nog een mooie lijst ook. Super trots hihi.

image

Gisteren zijn mijn liefste vriendinnetjes, vriend en familie al op bezoek geweest. Ik heb echt veel leuke dingen gekregen. Nu genieten van de vakantie. Ik ben super blij!
Liefs Esther

4 gedachtes over “GESLAAGD?!

Geef een reactie

