GENIETEN | KLEINE DINGEN

genieten van de kleine dingen
Zoals jullie weten heb ik op de Beautygloss party het boek van Mascha “Happy Life” gekocht. Ik heb dit boek in een paar dagen uitgelezen en het heeft mij zo enorm geïnspireerd. Ik heb er zelfs een collage van gemaakt. Één van de dingen die me het meest bij zijn gebleven bij het lezen van het boek is dat je moet genieten van het moment. Sta eens stil op random momenten. Dat je op die plek bent, gelukkig (of soms juist niet, met bepaalde mensen. Dit doe ik nu steeds vaker en daardoor ga ik ook steeds meer genieten van de kleinste dingen. Vandaag ga ik een aantal van deze kleine dingen met jullie delen!

enjoy-life
– Mijn nieuwe spaarpot. Jullie lazen er al een artikel over, maar ik ben er echt heel enthousiast mee bezig. Ik heb ook maar een maandje om te sparen voor Barcelona dus ik heb niet heel veel keus. Blij mee!
– Dat ik niets heb gekocht in Parijs. Voor mij is dit écht een overwinning. Wat ben ik daar trots op.
– Een random Spotify lijst aanklikken en er de hele avond naar luisteren. Ik heb het over de lijst “cozy evening”. Het is gewoon hele relaxte, chille muziek. Ik word er helemaal rustig van.
– Bloggen. Misschien merken jullie dat niet echt, omdat ik er dan wel een tijd ben en dan weer niet, maar ik geniet echt van bloggen. Ik vind het heerlijk om de hele avond op de laptop te zitten (niet letterlijk natuurlijk) en te schrijven over dingen die me bezig houden.
– Lieve mensen om me heen. Ik ben de mensen om mij heen steeds meer dankbaar voor de dingen die ze doen. Deze mensen weten zelf wel als ik hun bedoel!
– Het héérlijke weer. Ik word gewoon blij van de zon! Iedereen wordt blij van de zon! Wel een beetje jammer dat het gelijk zo benauwd is..
– Dat ik een stedentripje heb geboekt! Ik ben al zo lang niet meer op vakantie geweest en over een maand stap ik dan eindelijk na 10 jaar (ongeveer?!) het vliegtuig weer in. Spannend én excited!
– Het helemaal optutten voor gala. Wat heb ik daar van genoten. Haren gekruld, waterval vlecht gemaakt en mijn make-up helemaal zelf gedaan. Ik vind de voorpret misschien nog wel leuker dan het gala zelf!

Dit zijn de dingen die ik voor nu met jullie wilde delen. Er zit wel eens een kans in dat ik dit binnenkort weer ga doen. Welke kleine dingen maken jullie nou echt blij?
Liefs, Esther

2 gedachtes over “GENIETEN | KLEINE DINGEN

  1. Echt leuk artikel, probeer zelf ook steeds meer in het nu te leven en meer te genieten door Masha’s boek. Dit was ff een goede herinnering om dat te blijven doen.

  2. Leuk om te lezen! Je moet echt genieten van het leven, want het kan zomaar voorbij zijn. Ik ben hier enkele weken geleden mee begonnen en moet eerlijk toegeven, alles valt veel meero p als je ermee bezig bent. Cozy Evening op Spotify.. guuurl, ik luisterde ook volgens mij naar die lijst! Ook naar Acoustic Evening en nog eentje.. god, I love spotify. <3

Geef een reactie

