UITLEG | PREVENTWHATIFS

cropped-header-proberen-2.jpg
Hallo oude en nieuwe bezoekers,
Ik heb de draai (denk en hoop ik) met het bloggen weer een beetje te pakken gekregen. Ik heb de afgelopen week ook veel nieuwe bezoekers erbij gekregen en ik denk dat zij niet allemaal evenveel zin hebben om terug te gaan naar het allereerste artikel. Daarom ga ik in dit artikel nog even de naam van mijn blog uitleggen.

Het is zo dat ik al jaren alle grote blogs las en ik ook steeds vaker op blogs terecht kwam die nog maar net bestonden en wat kleiner waren. Ik kwam er dus achter dat het niet heel moeilijk is om een eigen blog aan te maken. Dit zette me aan het denken. Schrijven heb ik altijd al leuk gevonden en make-up is gewoon mijn passie. Op deze manier kwam ik op het idee een blog aan te maken en ik zou wel zien waar het zou eindigen!

Preventwhatifs
“Prevent what ifs” betekent letterlijk “voorkom wat als”. Ik heb hiervoor gekozen, omdat dit ook de opzet was toen ik mijn blog begon. Maak er gewoon een aan en zie wat er gebeurd, maar dan kan je achteraf in elk geval niet zeggen “Wat als ik nou wel een blog had gemaakt..” Met deze keuze ben ik ook super blij, want ik vind het nog steeds super om te doen.

Preventwhatifs is dus de opzet waarmee ik mijn blog ben begonnen, maar je kan dit eigenlijk op alles in je leven toepassen. Als je het niet probeert zal je het nooit weten. Het leven is kort en geniet ervan. Het kan zomaar eens je laatste dag zijn. Als je ergens over twijfelt, of je het wel kan of durft.. Doe het gewoon. Dan heb je het tenminste geprobeerd. Ook al lukt het niet je bent wel weer een ervaring rijker!
Liefs, Esther

Een gedachte over “UITLEG | PREVENTWHATIFS

Geef een reactie

