TAG | 25 RANDOM FACTS ABOUT ME

hoi
Al een tijdje gaat er een tag rond in de youtube wereld die ik altijd erg leuk vond om te kijken. De laatste tijd kom ik hem ook steeds meer tegen op blogs en dat bracht me op een idee. Ik heb vandaag 25 random facts voor jullie, maar ik zal binnenkort nog een post maken!

1. Ik schrijf links
2. Schrijven is het enige dat ik met links doe, de rest doe ik allemaal rechts
3. Mijn ouders zijn gescheiden
4. Ik heb een zusje
5. Ik ben een keer blijven zitten
6. Ik ben ook een keer gezakt
7. Ik zit in het examenjaar van de HAVO
8. Ik wil sociale studies gaan studeren
9. Ik ben drie en een half jaar vegetarisch geweest
10. Ik ben dol op spotify
11. Ik heb een fobie voor spinnen
12. Ik heb sinds een maand een vriend
13. Ik zit op wedstrijdzwemmen
14. Ik heb vroeger altijd nagels gebeten
15. Ik geloof dat dingen gebeuren met een reden
16. Ik ben verder niet gelovig
17. Ik kan genieten van de kleinste dingen
18. Ik draag altijd overal een hemdje onder
19. Ik hoef mijn benen bijna nooit te scheren
20. Ik draag altijd mijn twee ringen
21. Ik maak altijd to-do lists
22. Ik hou me nooit aan de lijstjes die ik maak
23. Ik schreef een paar jaar geleden alle lieve smsjes op die ik kreeg
24. Ik vind het heerlijk om die nu terug te lezen
25. Ik moet altijd iets hebben om te frunniken
Liefs, Esther

4 gedachtes over “TAG | 25 RANDOM FACTS ABOUT ME

Geef een reactie

