GIRLCRUSH | BLAKE LIVELY

blake lively 1
Blake Lively ofterwijl Serena van der Woodsen in Gossip Girl, wat is het toch een prachtige vrouw. Vandaag ga ik een paar foto’s met jullie delen!

blake lively 3
Haar haren, Blake heeft haar haren altijd perfect zitten. Ik vind het een mooie blonde kleur, een mooie lengte en ik vind de slag ook zo mooi! Had ik maar zo’n haar. Nou is het natuurlijk wel zo dat zij waarschijnlijk 9 van de 10 keer iemand heeft die haar haren doet, maar toch.. Een vrouw mag dromen!

blake lively 2
Ook op deze foto zitten haar haren mooi. Maar wat me ook altijd opvalt is de inner corner highlighter! Wat is dat mooi zeg. Ik doe dit de laatste tijd ook steeds meer en ik ben er echt dol op!

blake lively 4
En dan als laatste nog de prachtige kleding die ze altijd draagt. Prachtige jurken en echt alles staat haar! Soms ben ik daar best wel een beetje jaloers op.

Wie is jullie girlcrush?
Liefs, Esther

Geef een reactie

