2 KEER GESLAAGD?!

20140616_143715
Wauw, wat een week! Afgelopen maandag moest ik op voor mijn rijbewijs en ik ben weer geslaagd! Twee keer in een week tijd. Hierbij wil ik jullie wel even vertellen dat je nooit, maar dan ook nooit op moet geven. Lukt iets niet? Niet opgeven, gewoon blijven proberen. Als het iets is wat jij écht wilt, bereik jij het vanzelf wel. Ik ben bijvoorbeeld vorig jaar voor school gezakt en wilde per se mijn havo diploma halen, dus ik deed een jaartje overnieuw en nu heb ik mijn havo diploma. Voor mijn rijbewijs ben ik ondertussen vier keer opgeweest, maar ik heb hem wel. Ik ben het levende bewijs dat je niet op moet geven als je iets wilt bereiken, als je het echt wil moet je gewoon je best blijven doen en dan komt het vanzelf! Een klein punt: Als iets wat je wilt niet reëel is moet je dat ook aan jezelf toegeven. Als je bijvoorbeeld echt niet makkelijk kan leren, moet je niet hopen om af te studeren aan de universiteit bijvoorbeeld.
Liefs, Esther

Een gedachte over “2 KEER GESLAAGD?!

Geef een reactie

